Gå til innhold

Hvilke andre forum henger du på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
hattifnattus skrev (3 timer siden):

Kvinneguiden, også er jeg stort sett mest på Discord (er vel kanskje ikke forum? Men har samme funksjonen for meg) :) 

Everybody skrev (56 minutter siden):

freak.no, kvinneguiden, discord, reddit

Hvordan klarer dere å finne fram på disvord? Jeg skjønte ingenting jeg. Er det sånn at man må bli invitert for å være med i tråder? 

Anonymkode: 8bed3...035

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan klarer dere å finne fram på disvord? Jeg skjønte ingenting jeg. Er det sånn at man må bli invitert for å være med i tråder? 

Man må for det meste bli invitert for å bli med i servere. Eller hvis du trykker nederst på "Explore discoverable servers" så kan man finne servere å bli med i.

hattifnattus
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

De jeg er med i måtte jeg inviteres i. Man får enten tilsendt en link eller så vil ofte folk ha en link til discordkanalen sin i bioen (f.eks på tiktok), og da klikker man på den og melder seg inn. :) 

AnonymBruker
Everybody skrev (5 minutter siden):

Man må for det meste bli invitert for å bli med i servere. Eller hvis du trykker nederst på "Explore discoverable servers" så kan man finne servere å bli med i.

Jeg finner ikke den knappen. Finner bare at jeg kan lage min egen server

Jeg henger mest på et forum jeg får ekstremt mye "kjeft" og det er ok, fordi årsaken til det er okay.

Så er jeg på Verdidebatt hvor jeg ikke skriver veldig mye, men gjorde det tidligere. Der kreves det noe mer av deltagere, og jeg leser mye mer enn jeg skriver. Har fått to gode nettvenner der da, som inspirerer meg mye. 

Er på flashback for å følge med på hva som skjer i Sverige, og fordi de er helt rå på research der inne.

Så her som er litt oase for meg. Et sted som jeg føler jeg lærer hele tiden, også om meg selv. Kan jo bli temperatur her inne også, men alt i alt gjør dette forumet meg til et litt bedre menneske i hvertfall. 

Annonse

AnonymBruker

VGdebatt/fridiskusjon/diskutopia.  Det eneste forumet jeg vet om i Norge der sport diskuteres med noen form av seriøsitet.  Altså, ikke egentrening, men vintersport, fotball, friidrett osv.  Også det eneste forumet som fremdeles maser om hvor grusomme corona-tiltakene var.

Flashback.  Jeg leser med store øyne, for det som skrives kan virkelig oppfattes grenseløst.  Det er overhodet ingen sensur.  Føler vel at freakforum forsøkte å bli det norske flashback, men bortsett fra rusforumene, er det ikke mye som foregår der.

Foreldreportalen.  Forum for høyt utdannede, høytlønnede (mødre) med snittalder ganske mye tettere på 50 enn 30. Den samlede kunnskapen til deltakerne er enorm, men de kan oppføre seg nokså nedlatende mot nykommere. Et nokså lavt antall deltakere som har befunnet seg på samme forum i kanskje 20 år, og som også kjenner hverandre IRL, mange av dem, og har en felles historie.  Forumet er i tillegg nivådelt, det meste foregår i forum og blogger man ikke har tilgang til uten å ha fått ganske mange ryktepoeng.  Forumet har i praksis inntaksstopp nå, tror jeg, de er veldig redde for "troll".

Anonymkode: b6bfc...eb7

• 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...