Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I nesten halvparten av trådene jeg prøver å lese her inne har det vært krangling og spetakkel. Noen skal alltid ha siste ordet. Noen skal alltid mene noe om hva andre skal mene og har lov å si osv. osv. Usaklige tråder og personhets flyter det av på forumet. Hvor er admin? Er det bare jeg som synes det er mye dritt på forumet for tiden?  

Fortsetter under...

Jeg tror ikke innlegg som dette gjør saken bedre. Det ender fort i angrep, beskyldninger og brukerdebatt om "vi skal si hva vi mener", og enda verre-  forklare. 

Hva tenker du at denne tråden fører til? No offense! 

Jeg tror det er bedre å rapportere innlegg og kontakte admin om dette? 🙂

Endret av Kashmir

Annonse

Glitter skrev (8 timer siden):

Jeg synes absolutt det er et høyt konfliktnivå. Personlig er jeg så vant til KG at jeg tenker ikke over at det ikke er koselig lenger. 

Bra du synes det er koselig her selv om du ofte står midt i stormen 🙂

Osten skrev (8 timer siden):

Usaklige tråder?  Må alle tråder være saklige her?  Kan du ikke gi eksempler på hva som er så galt? 

Trådene trenger ikke i utgangspunktet være usaklig, men de blir ofte det etter noen få svar.

Dorthe skrev (8 timer siden):

Ta en pause og hvis det er vanskelig, les og ikke skriv 😉

Det er ikke vanskelig å lese, men ganske irriterende mange ganger pga. avsporing og krangling i trådene. 

Kashmir skrev (8 timer siden):

Jeg tror ikke innlegg som dette gjør saken bedre. Det ender fort i angrep, beskyldninger og brukerdebatt om "vi skal si hva vi mener", og enda verre-  forklare. 

Hva tenker du at denne tråden fører til? No offense! 

Jeg tror det er bedre å rapportere innlegg og kontakte admin om dette? 🙂

Dette er ingen tråd for brukerdebatt og personhets, men vet at mange veldig ofte ikke klarer å styre seg. Folk kan si hva de mener uten å måtte gå løs på brukerne. Dessverre har det blitt slik de siste årene at mange godt voksne tror de kan si hva de vil på internett, deres unnskyldning er ytringsfriheten. En god regel kan være å tenke på om man ville sagt det samme ansikt til ansikt... Man kan ha ulike meninger uten å måtte "kvele" den som ikke mener det samme som seg.

Det står ganske tydelig hva jeg mener og spør om HI. 

Skulle jeg rapportert alle innleggene til admin den siste tiden hadde det vært en heltidsjobb 🙂 

Må bare legge til at de som ikke liker svar fra anonyme bør bruke dette underforumet.

Endret av Fionys
Fionys skrev (7 timer siden):

Trådene trenger ikke i utgangspunktet være usaklig, men de blir ofte det etter noen få svar.

Det er ikke vanskelig å lese, men ganske irriterende mange ganger pga. avsporing og krangling i trådene. 

Dette er ingen tråd for brukerdebatt og personhets, men vet at mange veldig ofte ikke klarer å styre seg. Folk kan si hva de mener uten å måtte gå løs på brukerne. Dessverre har det blitt slik de siste årene at mange godt voksne tror de kan si hva de vil på internett, deres unnskyldning er ytringsfriheten. En god regel kan være å tenke på om man ville sagt det samme ansikt til ansikt... Man kan ha ulike meninger uten å måtte "kvele" den som ikke mener det samme som seg.

Skulle jeg rapportert alle innleggene til admin den siste tiden hadde det vært en heltidsjobb 🙂 

Må bare legge til at de som ikke liker svar fra anonyme bør bruke dette underforumet.

Jeg har ikke noe imot svar fra anonyme, med mindre den anonyme funksjonen brukes til å være krass og ufin. Kanskje hente ting fra dagboken ut på forumet etc. Da synes jeg det er feil bruk av funksjonen. Men ellers har jeg sim sagt ikke noe imot AB. :)

Fionys skrev (8 timer siden):

Jeg tror ikke at du sktev dette for å drive hets og brukerdebatt altså! Men jeg bare har sett tidligere  at slike tråder ofte kan bli det. Det ser jo ut til at ingen gjør det her, og det er bra 🙂

Endret av Kashmir

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...