stjernestøv Skrevet 29. mars Skrevet 29. mars Dorthe skrev (27 minutter siden): Og dattera mi vet nicket mitt. Ellers har jeg aldri blitt gjenkjent av noen, men har møtt en del her inne. Ja det vet mine og og sykepleieren da hehe 0 Siter
Sakura Skrevet 5. april Forfatter Skrevet 5. april (endret) Mye letter og svare bruker med nick. Endret 5. april av Sakura 1 Siter
Sakura Skrevet 6. april Forfatter Skrevet 6. april Sakura skrev (57 minutter siden): Mye letter og svare bruker med nick. Lett og svare feil person en ser ikke på nummer alltid. 1 Siter
Mëmëso Skrevet 6. april Skrevet 6. april Jeg skriver som regel som anonym. Om faste brukere her inne gjenkjenner meg i de anonyme innleggene bryr jeg meg ikke om, men jeg liker mindre og mindre tanken på at noen "utenifra" kan spore og følge ethvert innlegg jeg skriver hvis jeg bruker nick. Om noen IRL gjenkjenner meg fra ett innlegg er ikke så "farlig" som anonym. At ikke andre bruker blir "kjent" med meg på samme måte er jeg mer likegyldig til, jeg tror ikke at jeg er spesielt godt likt her inne uansett. 2 Siter
Vendi Skrevet 6. april Skrevet 6. april (endret) Mëmëso skrev (3 timer siden): jeg tror ikke at jeg er spesielt godt likt her inne uansett. Tror ikke så mange har noen mening om deg i den ene eller andre retningen, hvis du som regel skriver som anonym Endret 6. april av Vendi 2 Siter
wrimle Skrevet 6. april Skrevet 6. april Sakura skrev (14 timer siden): Mye letter og svare bruker med nick. Det er ikke lettere eller vanskeligere. Helt lik fremgangsmåte 😉 1 Siter
Osten Skrevet 6. april Skrevet 6. april Jeg kunne ikke brydd meg mindre om noen i det virkelige livet gjenkjente meg her. Men forstår godt at noen vil være «anonyme» hvis de legger ut mye sensitiv informasjon 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.