Gå til innhold

Hvor mange dates


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kommer an på hvor langt man har kommet i datingen og om man spiller med åpne kort eller ikke.

Ville du vært komfortabel med å si til en av de du dater at du også dater andre? Hvis ja så er det greit (hvis daten synes det er greit). Hvis nei, så kan man jo spørre seg selv hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei det kan jo ikke si til daten. Men det kan de og gjøre for nå så gjør man jo det? Det er i begynnelsen . 

Anonymkode: 8103f...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvor mange dates dater du samtidig? 

Anonymkode: 8103f...c9c

Det er mange år siden jeg datet, men datet aldri mer enn en av gangen. Hadde ikke likt at han jeg traff hadde datet en annen dame kvelden før og skulle treffe et par stykker til i løpet av uka nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (15 minutter siden):

Det er mange år siden jeg datet, men datet aldri mer enn en av gangen. Hadde ikke likt at han jeg traff hadde datet en annen dame kvelden før og skulle treffe et par stykker til i løpet av uka nei. 

Hvor lenge kan man vente før man har samleie i forhold eller date? En måned eller seks måneder? Synes du det er utroskap at man dater flere samtidig? 

Anonymkode: 8103f...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor lenge kan man vente før man har samleie i forhold eller date? En måned eller seks måneder? Synes du det er utroskap at man dater flere samtidig? 

Anonymkode: 8103f...c9c

Hva synes du selv om å date flere samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (1 minutt siden):

Hva synes du selv om å date flere samtidig?

Jeg vet ikke det fordi jeg dater flere samtidig og jeg trodde det var noe alle gjorde

Anonymkode: 8103f...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg vet ikke det fordi jeg dater flere samtidig og jeg trodde det var noe alle gjorde

Anonymkode: 8103f...c9c

Det er nok noe mange gjør, men det i seg selv er ikke et argument for at det er moralsk riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vhanja skrev (5 minutter siden):

Det er nok noe mange gjør, men det i seg selv er ikke et argument for at det er moralsk riktig.

Nei det er derfor jeg spør 

Anonymkode: 8103f...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det kommer an på hva man legger i en date, om det er et første møte for å bli kjent, hvor man kanskje bare tar en kaffe eller en kino, eller om man legger mer i det, fysisk eller på annen måte. Helt "overfladiske" dates som nevnt kan man ha med flere, selv om jeg neppe ville likt å oppdage at den hyggelige fyren jeg var på kaffedate med traff en annen dagen etter. Men det er det likevel ikke noe å si på, tenker jeg.

Om man med date mener flørt, at man åpner seg, og kanskje også sex, synes jeg det er forkastelig å holde på med flere. Men jeg tilhører en annen generasjon, og synes det er underlig at mange av dagens unge må avtale å være eksklusive etter å ha hatt et forhold en tid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvor lenge kan man vente før man har samleie i forhold eller date? En måned eller seks måneder? Synes du det er utroskap at man dater flere samtidig? 

Anonymkode: 8103f...c9c

Utroskap er det ikke å date flere samtidig, men for meg er det rart å date flere på samme tid. Om man har sex på første date eller venter et halvår er også opp til hver og en, men jeg hadde jo stusset veldig om vi hadde datet noen ganger, blitt kjærester og så hadde han villet vente i månedsvis med å gå til sengs. Med mindre man er veldig ung da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (59 minutter siden):

Jeg tenker det kommer an på hva man legger i en date, om det er et første møte for å bli kjent, hvor man kanskje bare tar en kaffe eller en kino, eller om man legger mer i det, fysisk eller på annen måte. Helt "overfladiske" dates som nevnt kan man ha med flere, selv om jeg neppe ville likt å oppdage at den hyggelige fyren jeg var på kaffedate med traff en annen dagen etter. Men det er det likevel ikke noe å si på, tenker jeg.

Om man med date mener flørt, at man åpner seg, og kanskje også sex, synes jeg det er forkastelig å holde på med flere. Men jeg tilhører en annen generasjon, og synes det er underlig at mange av dagens unge må avtale å være eksklusive etter å ha hatt et forhold en tid. 

Hva mener du med å være eksklusive?

Anonymkode: 8103f...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lillemus skrev (1 time siden):

Utroskap er det ikke å date flere samtidig, men for meg er det rart å date flere på samme tid. Om man har sex på første date eller venter et halvår er også opp til hver og en, men jeg hadde jo stusset veldig om vi hadde datet noen ganger, blitt kjærester og så hadde han villet vente i månedsvis med å gå til sengs. Med mindre man er veldig ung da.

For det er jo sårbart å ha samleie (ikke sex) på første date. 

Anonymkode: 8103f...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva mener du med å være eksklusive?

Anonymkode: 8103f...c9c

Å være eksklusive betyr vel nettopp at man ikke holder på med eller treffer andre samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...