Gå til innhold

Hvor mange dates


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Ekstra skrev (1 time siden):

Å være eksklusive betyr vel nettopp at man ikke holder på med eller treffer andre samtidig.

Var det ikke vanlig før i tiden? 

Anonymkode: 8103f...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Var det ikke vanlig før i tiden? 

Anonymkode: 8103f...c9c

Les hva jeg skrev i stedet for bare å spørre igjen. Nå svarer jeg ikke flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ekstra skrev (23 minutter siden):

Les hva jeg skrev i stedet for bare å spørre igjen. Nå svarer jeg ikke flere ganger.

Går an å ha litt mer Tolmodighet med de som tilhører en annen generasjon enn deg. Nå svarer ikke jeg heller mer. Suring

Anonymkode: 8103f...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (4 timer siden):

Jeg tenker det kommer an på hva man legger i en date, om det er et første møte for å bli kjent, hvor man kanskje bare tar en kaffe eller en kino, eller om man legger mer i det, fysisk eller på annen måte. Helt "overfladiske" dates som nevnt kan man ha med flere, selv om jeg neppe ville likt å oppdage at den hyggelige fyren jeg var på kaffedate med traff en annen dagen etter. Men det er det likevel ikke noe å si på, tenker jeg.

Om man med date mener flørt, at man åpner seg, og kanskje også sex, synes jeg det er forkastelig å holde på med flere. Men jeg tilhører en annen generasjon, og synes det er underlig at mange av dagens unge må avtale å være eksklusive etter å ha hatt et forhold en tid. 

Jeg er helt enig med deg. Men selv om det er «innafor» å ha parallelle overfladiske dates, tror jeg ikke det er så lurt. Istedenfor å konsentrere seg om den man treffer, vil tanken på ny date neste dag kunne ødelegge. En slags FOMA på et vis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
morsan skrev (1 minutt siden):

Jeg er helt enig med deg. Men selv om det er «innafor» å ha parallelle overfladiske dates, tror jeg ikke det er så lurt. Istedenfor å konsentrere seg om den man treffer, vil tanken på ny date neste dag kunne ødelegge. En slags FOMA på et vis. 

Foma?

Anonymkode: 8103f...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
morsan skrev (Akkurat nå):

Fear Of Missing Out

Tok den før du svarte. Men uansett det er jo sånn alle gjør. Man må finne ut hvem som bare er fuckboy osv.

Anonymkode: 8103f...c9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

En av gangen. Klarer ikke å tiltrekkes  av mer enn en av gangen. Føler en dragning mot han jeg dater nå. Finner ikke andre menn attraktive 

Anonymkode: 8c5fc...3b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En av gangen. Klarer ikke å tiltrekkes  av mer enn en av gangen. Føler en dragning mot han jeg dater nå. Finner ikke andre menn attraktive 

Anonymkode: 8c5fc...3b4

Jeg var sånn før. Nå kan jeg plutselig like flere om gangen. Mener å finne de svært attraktive, ikke intense forelskelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...