Gå til innhold

Kan man bli passiv av Litium? Kupton med fler

Glitter

Anbefalte innlegg

Glitter skrev (1 minutt siden):

Ja det er sant det. Jeg får ikke så god progresjon som når jeg er avholds. Men ellers gjelder denne passiviteten det meste. Som husarbeid, dusje etc. Men når ungene skal på besøk da får jeg ut fingeren og rydder og sånt. Og i dag skal jeg møte en venninne og da blir jeg meg selv for hun har så positiv påvirkning på meg. Så jeg er ikke sikker på at dette er pga alkoholen. Men som sagt jeg avviser det ikke. 

Kan ikke flere faktorer spille inn? 

Passivitet avler også passivitet. Livsførselen din i seg selv - med alkohol og mye passivitet - kan gjøre deg nedstemt og passiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

frosken skrev (1 minutt siden):

Kan ikke flere faktorer spille inn? 

Passivitet avler også passivitet. Livsførselen din i seg selv - med alkohol og mye passivitet - kan gjøre deg nedstemt og passiv. 

Det er sant. 

Skal sies at jeg går på butikken hver dag (er bare 800 meter hver vei) og noen dager sykler jeg til en butikk lenger unna, men det blir jo bare 6 km så ingen lang treningsøkt og null styrketrening. 

Så ikke 100% passiv, men under det som jeg vanligvis ville gjort. 

Jeg kan se for meg at jeg blir oppspilt noen uker inn i rusbehandling. Sist i rusbehandling ble jeg hypoman 3 mnd inn i rusfriheten. Tror det er fordi kroppen våknet til liv igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...