frosken Skrevet 3. august 2023 Del Skrevet 3. august 2023 Glitter skrev (1 minutt siden): Ja det er sant det. Jeg får ikke så god progresjon som når jeg er avholds. Men ellers gjelder denne passiviteten det meste. Som husarbeid, dusje etc. Men når ungene skal på besøk da får jeg ut fingeren og rydder og sånt. Og i dag skal jeg møte en venninne og da blir jeg meg selv for hun har så positiv påvirkning på meg. Så jeg er ikke sikker på at dette er pga alkoholen. Men som sagt jeg avviser det ikke. Kan ikke flere faktorer spille inn? Passivitet avler også passivitet. Livsførselen din i seg selv - med alkohol og mye passivitet - kan gjøre deg nedstemt og passiv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitter Skrevet 3. august 2023 Forfatter Del Skrevet 3. august 2023 frosken skrev (1 minutt siden): Kan ikke flere faktorer spille inn? Passivitet avler også passivitet. Livsførselen din i seg selv - med alkohol og mye passivitet - kan gjøre deg nedstemt og passiv. Det er sant. Skal sies at jeg går på butikken hver dag (er bare 800 meter hver vei) og noen dager sykler jeg til en butikk lenger unna, men det blir jo bare 6 km så ingen lang treningsøkt og null styrketrening. Så ikke 100% passiv, men under det som jeg vanligvis ville gjort. Jeg kan se for meg at jeg blir oppspilt noen uker inn i rusbehandling. Sist i rusbehandling ble jeg hypoman 3 mnd inn i rusfriheten. Tror det er fordi kroppen våknet til liv igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.