Gå til innhold

Noen som vil snakke? Om hva som helst positivt ​ 😊 ​


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei jeg har tatt to fingre langt i Inn i hattetitoda men jeg finner ingen tråd elle tramping. Leste på  nett at de ikke skulle være inni det mer enn maks 12 timer så jeg har litt noia. Det er jo litt dumt om jeg dør pga en tampong liksom. Litt tåpelig død. Men jeg tror keg bestille en time hos en lege i morra. 

Anonymkode: 7bc3d...4f2

Kjenner du den ikke så er den nok der ikke. Der er jo ikke mulig at den forsvinner veldig langt opp liksom? Men ja, sikkert lurt å bestille legetime for sikkerhetsskyld. 

Anonymkode: de739...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kjenner du den ikke så er den nok der ikke. Der er jo ikke mulig at den forsvinner veldig langt opp liksom? Men ja, sikkert lurt å bestille legetime for sikkerhetsskyld. 

Anonymkode: de739...004

Men jeg setter den jo så langt inn som jeg kommer når jeg setter den inn? Tenk om den er langt inn i livmora … det er jeg litt redd for altså. At den skal forsvinne et sted. 

Anonymkode: 7bc3d...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men jeg setter den jo så langt inn som jeg kommer når jeg setter den inn? Tenk om den er langt inn i livmora … det er jeg litt redd for altså. At den skal forsvinne et sted. 

Anonymkode: 7bc3d...4f2

Det er ikke mulig, så det trenger du ikke være redd for.

Anonymkode: de739...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det er ikke mulig, så det trenger du ikke være redd for.

Anonymkode: de739...004

Dette er min favoritt sang forresten. 

 

Anonymkode: 7bc3d...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...