Gå til innhold

Liker eksen til ei bekjent....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kashmir skrev (29 minutter siden):

Hvorfor lurer du på hvordan hun har fått vite dette? Snakker ikke hun og eksen sammen? Hva slags forhold de har ble mer vesentlig her. Og jo, hun kan jo selvfølgelig bli sur. 

 

Jo men kan han ha sagt at vi har fått 2 dager i uka sammen som de kan leke? Ingenting av det hentyder til romanse, men mulig hun føler det. 

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg er nesten mer redd om jeg ødelegger mellom de to. Men hun kan i teorien ikke bestemme hvem han skal være med eller like. 

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ja jeg er nesten mer redd om jeg ødelegger mellom de to. Men hun kan i teorien ikke bestemme hvem han skal være med eller like. 

Anonymkode: b20c9...7a4

Kanskje det ikke er så lett for henne, men bestemme kan hun jo ikke. Håper det ordner seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.8.2023 den 15.26):

Men hvordan kan hun fått vite dette? Føles veldig kjipt hvis jeg bare føler dette og ikke han, også trist hvis det blir dårlig stemning. Hun har bare vært veldig stille nå de to siste dagene. 

Anonymkode: b20c9...7a4

Han kan ha fortalt om play dates etc, og/eller hun kan ha lagt sammen to og to. Folk som tror de er så diskrét er ofte ikke det – det kan være måten du er på når du snakker om han, ser på han osv. Fra trådene på DOL virker du jo ganske gira. 

Kayia skrev (På 26.8.2023 den 10.11):

Jeg tror forresten ikke han er interessert, syns det du beskriver høres ut som normal høflighet mellom foreldre som har barn som leker sammen. Mulig han flørter litt, men min erfaring er at menn som ønsker noe er tydelige når de møter noen de virkelig vil ha. 

Jeg har også samme følelsen – dessverre for trådstarter. Når det er sagt: vi er jo ikke der og ser og kan bedømme, og for alt vi vet kan han jo være veldig tilbakeholden type… Men hovedinntrykket mitt er at menn ofte er «på», selv om vi kvinner er verdensmestre i å finne andre forklaringer på hvorfor han ikke får ut fingern enn det at han egentlig ikke er så interessert 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (1 time siden):

Han kan ha fortalt om play dates etc, og/eller hun kan ha lagt sammen to og to. Folk som tror de er så diskrét er ofte ikke det – det kan være måten du er på når du snakker om han, ser på han osv. Fra trådene på DOL virker du jo ganske gira. 

Jeg har også samme følelsen – dessverre for trådstarter. Når det er sagt: vi er jo ikke der og ser og kan bedømme, og for alt vi vet kan han jo være veldig tilbakeholden type… Men hovedinntrykket mitt er at menn ofte er «på», selv om vi kvinner er verdensmestre i å finne andre forklaringer på hvorfor han ikke får ut fingern enn det at han egentlig ikke er så interessert 

Han er veldig veldig tilbakeholden, bare så det er sagt. Dessuten om han er interessert i meg så er det jo ingen enkel situasjon å stå i siden meg og eksen hans prater så mye. Ja jeg merker at det er en jeg virkelig ønsker å bli bedre kjent med. Om han liker meg eller ikke så håper jeg at jeg hvertfall på å få et svar. 

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han er veldig veldig tilbakeholden, bare så det er sagt. Dessuten om han er interessert i meg så er det jo ingen enkel situasjon å stå i siden meg og eksen hans prater så mye. Ja jeg merker at det er en jeg virkelig ønsker å bli bedre kjent med. Om han liker meg eller ikke så håper jeg at jeg hvertfall på å få et svar. 

Anonymkode: b20c9...7a4

Kan du ikke si til eksen hans at du er intr i han? 

Anonymkode: 37336...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Kan du ikke si til eksen hans at du er intr i han? 

Anonymkode: 37336...11a

Men hva om han ikke er intr i meg da? Kunne jeg spart meg for den... 

Han er en slik type som ikke kontakter folk noe særlig. Så at han ikke tar initiativet betyr ikke at han ikke er interessert. Men jeg er fullstendig åpen for at han ikke er det også. 

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Men hva om han ikke er intr i meg da? Kunne jeg spart meg for den... 

Han er en slik type som ikke kontakter folk noe særlig. Så at han ikke tar initiativet betyr ikke at han ikke er interessert. Men jeg er fullstendig åpen for at han ikke er det også. 

Anonymkode: b20c9...7a4

Du kan si det til vennen din at du er intr i hennes eks?

Anonymkode: 37336...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Du kan si det til vennen din at du er intr i hennes eks?

Anonymkode: 37336...11a

Ville det vært lurt? 

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Men hva om han ikke er intr i meg da? Kunne jeg spart meg for den... 

Han er en slik type som ikke kontakter folk noe særlig. Så at han ikke tar initiativet betyr ikke at han ikke er interessert. Men jeg er fullstendig åpen for at han ikke er det også. 

Anonymkode: b20c9...7a4

Om du ikke er villig til å risikere det relativt overfladiske forholdet til denne moren kan han ikke være veldig viktig for deg, og du vør la ham være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstra skrev (17 minutter siden):

Om du ikke er villig til å risikere det relativt overfladiske forholdet til denne moren kan han ikke være veldig viktig for deg, og du vør la ham være.

Jeg vet ikke... må ta det som det kommer tror jeg. Hvis det virkelig hadde bygget seg opp kjærlighet så er det rart med det.. 

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.8.2023 den 22.03):

Kan du ikke si til eksen hans at du er intr i han? 

Anonymkode: 37336...11a

Jeg prøvde idag da jeg traff henne tilfeldig, men jeg klarte det ikke. Jeg må vise han det først, om han ikke allerede vet. 

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg prøvde idag da jeg traff henne tilfeldig, men jeg klarte det ikke. Jeg må vise han det først, om han ikke allerede vet. 

Anonymkode: b20c9...7a4

Nei du kan si det først til henne. 

Anonymkode: 37336...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Nei du kan si det først til henne. 

Anonymkode: 37336...11a

Kjedelig hvis ikke han har det samme for meg da. 

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kashmir skrev (På 27.8.2023 den 19.48):

Kanskje det ikke er så lett for henne, men bestemme kan hun jo ikke. Håper det ordner seg. 

Jeg er bare så fordømt forelsket i han. Tror du han har forstått det?

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kjedelig hvis ikke han har det samme for meg da. 

Anonymkode: b20c9...7a4

Du sier noe sånn. Hei jeg synes eksen din er kjekk. Hva tenker du om det? 

Anonymkode: 37336...11a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du sier noe sånn. Hei jeg synes eksen din er kjekk. Hva tenker du om det? 

Anonymkode: 37336...11a

Det beste er vel at det går naturlig, må finne ut av om det egentlig er noe der. Helt sikkert bare vanlig vennskap/høflighet. 

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (På 27.8.2023 den 20.02):

Han kan ha fortalt om play dates etc, og/eller hun kan ha lagt sammen to og to. Folk som tror de er så diskrét er ofte ikke det – det kan være måten du er på når du snakker om han, ser på han osv. Fra trådene på DOL virker du jo ganske gira. 

Jeg har også samme følelsen – dessverre for trådstarter. Når det er sagt: vi er jo ikke der og ser og kan bedømme, og for alt vi vet kan han jo være veldig tilbakeholden type… Men hovedinntrykket mitt er at menn ofte er «på», selv om vi kvinner er verdensmestre i å finne andre forklaringer på hvorfor han ikke får ut fingern enn det at han egentlig ikke er så interessert 

Han kommer idag igjen innom med barna. Jeg må jo tilby han kaffe, men mens han er her kan jeg spørre om han vil komme uten barna neste gang? Tør jeg det eller blir det virkelig feil? 

Anonymkode: b20c9...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Han kommer idag igjen innom med barna. Jeg må jo tilby han kaffe, men mens han er her kan jeg spørre om han vil komme uten barna neste gang? Tør jeg det eller blir det virkelig feil? 

Anonymkode: b20c9...7a4

Jeg er ikke den rette å spørre om dette. Du må nesten ta det som det kommer, om det føles naturlig å gjøre det nå eller ev vente til en senere playdate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Han kommer idag igjen innom med barna. Jeg må jo tilby han kaffe, men mens han er her kan jeg spørre om han vil komme uten barna neste gang? Tør jeg det eller blir det virkelig feil? 

Anonymkode: b20c9...7a4

Hvis dine barn vil være til stede om han skulle komme uten sine barn så ville jeg droppet det. Det vil være veldig rart for ungene om "Petter og Lottes pappa besøker mamma uten dem".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...