Gå til innhold

Hva ser du frem til å se på tv i høst?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

både på vanlig lineær tv og streaming (netflix, hbo++)  :) 

Jeg trenger tips til tvkvelder utover høsten!

Anonymkode: 09c79...617

Tegneserier: Vinland Saga. 86. Re:zero. Attack on Titan ;) 

Men smaken er jo subjektiv da det er problemet med anbefalinger ☺️

Anonymkode: ed01f...e10

Annonse

Jeg har brukt å se på Stjernekamp, så regner med jeg gjør det i år også. Ellers har jeg ikke helt satt meg inn i hva som kommer i høst. The Crown nevnes - den må selvsagt ses.

Jeg kommer nok til å se på diverse «reality», men har ikke oversikt hva som kommer her heller. Kanskje 71 grader nord? Grenseløst forelsket? 

Lillemus skrev (59 minutter siden):

Lauritzen hadde jeg glemt! Blir det både Tropp 2 (med vanlig ungdom) og kjendis-utgaven?

Vet ikke, men håper det. Synes det er så fint med programmer som prøver å bygge deltakerne opp.

Annonse

Jeg ser på Dalgliesh på tv2 play for tiden. Så skal jeg se på litt reality, f.eks Grenseløs forelsket, (eller kjærlighet.) kommer ikke både den norske og danske? Ser også på enkelte amerikanske lignende program som går på TLC. Ellers håper jeg på god krim, liker det godt, særlig britisk.

Endret av Osten
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Tegneserier: Vinland Saga. 86. Re:zero. Attack on Titan ;) 

Men smaken er jo subjektiv da det er problemet med anbefalinger ☺️

Anonymkode: ed01f...e10

Av de så har jeg kun sett Vinland Saga, som jeg liker. Glad jeg gav den en sjanse Tviler på om det kommer ny sesong allerede i høst.

Det jeg venter aller mest på er ny sesong av Hellbound.

Jeg er enig i at det er helt umulig å komme med anbefalinger.

Av realityserier liker jeg Sabotør. Den burde vært obligatorisk i grunnskolen for å lære barna kritisk tenkning. I alle fall på psykologistudiet. Og politiskolen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...