Gå til innhold

Hva slags farge er det på jakken du skal bruke nå fremover?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er beige

En tynn regnjakke

Anonymkode: 33f76...19b

Skrevet

Regnjakken/allværsjakken min er mørkerød, om det er oppholds og ikke så kaldt bruker jeg en gråsvart treningsjakke.

Skrevet

Regnjakken min er sennepsgul, men den blir igjen hjemme (skal legges inn). Så det blir en blå skalljakke til tur og en svart softshell frakk/kåpe. Samt en svart tynn boblejakke til vinteren. Med ull under. 

Skrevet

Det kommer helt an på været. 

Mildt med regn - svart vind/regnjakke
Mildt uten regn - rosa/lilla fleece
Kaldt med/uten regn - grønn parkas
Superkaldt med masse vind/regn/snø - heldress (blå og svart)

Skrevet

Blå eller svart, det er væravhengig.

Jeg har en nesten ny mørkegrønn allværsjakke, men den er på langtidsopphold hos ett av mine voksne barn. 

Skrevet

Jakken? I entall? Jeg har da ikke én jakke jeg bruker, jeg bruker forskjellige jakker til forskjellige klær.

Skrevet
hattifnattus skrev (4 timer siden):

Svart

Everybody skrev (4 timer siden):

svart

Vhanja skrev (2 timer siden):

Det kommer helt an på været. 

Mildt med regn - svart vind/regnjakke
Mildt uten regn - rosa/lilla fleece
Kaldt med/uten regn - grønn parkas
Superkaldt med masse vind/regn/snø - heldress (blå og svart)

Svart jakke, svart bukse og svarte sko? 

Anonymkode: 0d8fd...dc9

Skrevet

Jeg har flere jakker og varierer i forhold til vær, aktivitet og antrekk ellers. Blir nok mye beige trenchcoat fremover, frykter jeg 😮

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Svart jakke, svart bukse og svarte sko? 

Anonymkode: 0d8fd...dc9

Igjen: Kommer an på været.

Nicklusheletida
Skrevet

Du skriver ikke til hvilket formål eller hvilket vær, så da blir mitt svar brun, sort, hvit, gul, mørkeblå . Kanskje flere farger også, men dette jeg kom på nå. 

Skrevet

Det blir den letteste ulljakken i oransje, gult, rødt, grønt og turkis. Med perler. 

Eller rødt regntøy. 

Skrevet

Turjakken/regnjakken min er mørkebrun. Anorakken min er mørkeblågrønn. Jeg har en lyserosa halvlang jakke til litt pent og en rød kort jakke til pent.

Skrevet

Har en dongerijakke som jeg bruker når det ikke er så kaldt, men litt kaldt (🙃)

En svart jakke som tåler godt regn og vind, så har jeg en mørk blå som er varmere, men ikke så god i regn

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...