Gå til innhold

Er du en som samler info om de ulike brukerne her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Har du mye info å henge på nickene etter hva de har skrevet? 

Anonymkode: d633a...656

Jada, men andre har sikkert mye info om meg og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått tilbake i dagbøker, men det er ikke for å samle info. Jeg spør hvis jeg lurer på noe.

Det kommer opp noe i tråder her iblant, og da hender det jeg prøver å finne noe bakover på forumet. Det vil si, det hendTE jeg gjorde det. Men herregud så kjedelig 😀 jeg liker research, mer enn normalt. Når jeg syns noe er kjedelig, så tror jeg veødig mange flere syns det. 

Men litt interessant var det. Og det ble tydelig at mye har endret seg på få år. Da handlet det om sak og ingen brukere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har du mye info å henge på nickene etter hva de har skrevet? 

Anonymkode: d633a...656

Nei jeg samler ikke på info. 

Anonymkode: 881e1...03c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kashmir skrev (1 time siden):

Jeg har gått tilbake i dagbøker, men det er ikke for å samle info. Jeg spør hvis jeg lurer på noe.

Det kommer opp noe i tråder her iblant, og da hender det jeg prøver å finne noe bakover på forumet. Det vil si, det hendTE jeg gjorde det. Men herregud så kjedelig 😀 jeg liker research, mer enn normalt. Når jeg syns noe er kjedelig, så tror jeg veødig mange flere syns det. 

Men litt interessant var det. Og det ble tydelig at mye har endret seg på få år. Da handlet det om sak og ingen brukere. 

Jeg ble overrasket over det du skriver. Jeg synes det opp gjennom årene jevnlig har dukket opp noen brukere som har postet ekstra mye og engasjert andre veldig, parallelt med at det har vært diskutert en haug med temaer. Jeg kan huske både mange enkeltbrukere og mange temaer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med en veldig god hukommelse på helt uvesentlige ting, dermed husker jeg en del om ulike brukere som det ikke er noen som helst grunn for å huske. Det handler overhodet ikke om å samle informasjon bevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken skrev (8 timer siden):

Jeg ble overrasket over det du skriver. Jeg synes det opp gjennom årene jevnlig har dukket opp noen brukere som har postet ekstra mye og engasjert andre veldig, parallelt med at det har vært diskutert en haug med temaer. Jeg kan huske både mange enkeltbrukere og mange temaer. 

Jeg har ikke vært her så lenge, og leste ikke så mye da jeg var bakover i tid her. Så mulig det er veldig mye jeg ikke oppdaget. Kom over noen tråder om mobbing ( som er et tema jeg er opptatt av ) og ellers var det temaer som nå. Av det jeg så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillemus skrev (4 timer siden):

Jeg sitter ikke akkurat og lager et kartotek og samler opplysninger om hver enkelt bruker nei, men noe fester seg jo fremdeles i de små grå da.

Altså… nå tenkte jeg at jeg skulle komme med en fleip om at jeg HAR kartotekkort! :D Men nei, da. Er bare det som fester seg, hvilket kan være svært tilfeldig. 
 

Jeg husker forresten godt og humrer fortsatt over truseinnlegg-innlegget (!) til @laban

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morsan skrev (4 timer siden):

Altså… nå tenkte jeg at jeg skulle komme med en fleip om at jeg HAR kartotekkort! :D Men nei, da. Er bare det som fester seg, hvilket kan være svært tilfeldig. 
 

Jeg husker forresten godt og humrer fortsatt over truseinnlegg-innlegget (!) til @laban

 

Det var en gang en annen bruker, jeg husker ikke navnet og jeg - vi pleide å fleipe med at vi hadde doler-kartotek husker jeg. 😂

Truseinnlegg-innlegget husker jeg ikke!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt imponert over hvordan noen brukere raskt identifiserer anonyme brukere og husker mye de har skrevet før.  Det er et par anonyme jeg fort kan kjenne igjen, men de fleste blander jeg sammen. Slik de antakelig ønsker.

Endret av Ekstra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...