Gå til innhold

Gruppepress på DOL.....


morsan

Anbefalte innlegg

Ja, ja, ja....

Jeg _har_ skjønt tegninga! det er bare überteit å bruke bikini i svømmehallen, selv om man frekventerer dette stedet max en gang annethvert år! ;-)

Derfor har jeg i dag gått til det skritt å bestille meg en badedrakt. Jeg er fortsatt litt skeptisk til om selve lengden på drakta vil være passe, eller om den blir litt i snaueste laget for en lang kropp, slik at den kan gi en viss uønsket wedging-effekt.

Men jeg har ihvertfall funnet en som _både_ har hold-in-effekt OG er mer som en årntli BH oventil! :-)

Ikke verst!

Og dessuten adskillig mer stoff for penga enn det mora2 får på sine bikinier*he he*

Her kan vidunderet beskues, med en modell inni som er nesten like vakker og plettfri som meg selv*host*

http://www4.jcpenney.com/jcp/X6.aspx?DeptID=50434&CatID=51408&GrpTyp=SIZ&ItemID=130f579&attrtype=&attrvalue=&CmCatId=EXTERNAL|50434|50446|51408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! En sjelden dame å se:-)

Jeg valgte Jade.

Nå kom jeg til å tenke på den irriterende reklamesangen om "Jade, for folk som liker sjokolade".

Den er visst populær blant de yngste også. Min fremmelige niåring påsto her om dagen at det fantes en variant som gikk sånn: "Jade - for folk som liker sex på badet". Han har ikke lært den hjemme, for å si det sånn!

På andre områder er han noe mindre oppdatert. Jeg slepte ham ut av en EM-kamp her en kveld for at han skulle legge seg, mens jeg forsøkte å føre en samtale med tenåringsdatteren samtidig. I den forbindelse hørte han ordet "truseinnlegg", og gjentok dette mens han så ut som et levende spørsmålstegn. Slik følte jeg meg også, inntil jeg forsto at en fotballidiots bilde av det begrepet, er en truse som "legges inn" foran mål...

Menn er ikke fra Mars, det er altfor nært. De kommer fra et annet solsystem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Heisann! En sjelden dame å se:-)

Jeg valgte Jade.

Pen!

Jeg har ikke glemt dere helt, så jeg slenger innom dol i ny og ne ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg til å tenke på den irriterende reklamesangen om "Jade, for folk som liker sjokolade".

Den er visst populær blant de yngste også. Min fremmelige niåring påsto her om dagen at det fantes en variant som gikk sånn: "Jade - for folk som liker sex på badet". Han har ikke lært den hjemme, for å si det sånn!

På andre områder er han noe mindre oppdatert. Jeg slepte ham ut av en EM-kamp her en kveld for at han skulle legge seg, mens jeg forsøkte å føre en samtale med tenåringsdatteren samtidig. I den forbindelse hørte han ordet "truseinnlegg", og gjentok dette mens han så ut som et levende spørsmålstegn. Slik følte jeg meg også, inntil jeg forsto at en fotballidiots bilde av det begrepet, er en truse som "legges inn" foran mål...

Menn er ikke fra Mars, det er altfor nært. De kommer fra et annet solsystem.

*ha ha* truseinnlegg i fotballsammenheng var jo bare for morsomt!!!! :-D

Ellers dette med sexrelaterte sanger: Vi hører noen av dem her i huset også, og den siste jeg fikk høre var "et barn er født i Betlehem, i Betlehem, jeg kjøpte sex i Jerusalem..." ;-)

Det er lenge siden kom an ketsjup var morsomt, ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen!

Jeg har ikke glemt dere helt, så jeg slenger innom dol i ny og ne ;-)

Bra:-) Velkommen skal du være:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mora2

*LOL* Litt mer stoff hos deg ja :0)

Likte ikke fargen, men ellers var den ikke stygg ;0)

Men, jeg ville nok ikke gått med den selv..He, he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kom jeg til å tenke på den irriterende reklamesangen om "Jade, for folk som liker sjokolade".

Den er visst populær blant de yngste også. Min fremmelige niåring påsto her om dagen at det fantes en variant som gikk sånn: "Jade - for folk som liker sex på badet". Han har ikke lært den hjemme, for å si det sånn!

På andre områder er han noe mindre oppdatert. Jeg slepte ham ut av en EM-kamp her en kveld for at han skulle legge seg, mens jeg forsøkte å føre en samtale med tenåringsdatteren samtidig. I den forbindelse hørte han ordet "truseinnlegg", og gjentok dette mens han så ut som et levende spørsmålstegn. Slik følte jeg meg også, inntil jeg forsto at en fotballidiots bilde av det begrepet, er en truse som "legges inn" foran mål...

Menn er ikke fra Mars, det er altfor nært. De kommer fra et annet solsystem.

Må forresten kommentere den sjokoladereklamesangen: Jeg har en kollega som absolutt ikke synes den er irriterende! Hun synes det er en veldig fin sang - på grensen til at den burde utgis;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*LOL* Litt mer stoff hos deg ja :0)

Likte ikke fargen, men ellers var den ikke stygg ;0)

Men, jeg ville nok ikke gått med den selv..He, he..

Pussig, du! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå kom jeg til å tenke på den irriterende reklamesangen om "Jade, for folk som liker sjokolade".

Den er visst populær blant de yngste også. Min fremmelige niåring påsto her om dagen at det fantes en variant som gikk sånn: "Jade - for folk som liker sex på badet". Han har ikke lært den hjemme, for å si det sånn!

På andre områder er han noe mindre oppdatert. Jeg slepte ham ut av en EM-kamp her en kveld for at han skulle legge seg, mens jeg forsøkte å føre en samtale med tenåringsdatteren samtidig. I den forbindelse hørte han ordet "truseinnlegg", og gjentok dette mens han så ut som et levende spørsmålstegn. Slik følte jeg meg også, inntil jeg forsto at en fotballidiots bilde av det begrepet, er en truse som "legges inn" foran mål...

Menn er ikke fra Mars, det er altfor nært. De kommer fra et annet solsystem.

Utrolig morsomt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke teit å bruke bikini i svømmehallen?!? Kanskje det er teit hvis man er proffsvømmer eller driver med mye stuping fra store høyder og sånn. (ser for meg bikinitoppen som røskes av idet man treffer vannet..) Men for oss vanlige dødelige går det fint an. Ser at fjortis-jentene går med bikinitopp og shorts, det syns jeg ser litt teit ut da, men jeg er nok for gammel til å uttale meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ha ha* truseinnlegg i fotballsammenheng var jo bare for morsomt!!!! :-D

Ellers dette med sexrelaterte sanger: Vi hører noen av dem her i huset også, og den siste jeg fikk høre var "et barn er født i Betlehem, i Betlehem, jeg kjøpte sex i Jerusalem..." ;-)

Det er lenge siden kom an ketsjup var morsomt, ja:-)

*fnis *

Nå kom jeg til å tenke på en variant av den Samii Ædnan-joiken (le lå le lå le-refrenget som alle kunne i sin tid): "Je lå med Laila oppi løa i lia..."

Jeg kommer ikke til å kunne høre kommentatorer hyle ting av typen "...og der kommer innlegget!" på lange tider, uten å få feil bilder i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var fin, den kunne jeg også ha kjøpt. Men ikke uten å prøve... Jeg har også lang rygg, og de fleste badedrakter er for korte. Det er ikke så lekkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...