Gå til innhold

Gruppepress på DOL.....


morsan

Anbefalte innlegg

Nå kom jeg til å tenke på den irriterende reklamesangen om "Jade, for folk som liker sjokolade".

Den er visst populær blant de yngste også. Min fremmelige niåring påsto her om dagen at det fantes en variant som gikk sånn: "Jade - for folk som liker sex på badet". Han har ikke lært den hjemme, for å si det sånn!

På andre områder er han noe mindre oppdatert. Jeg slepte ham ut av en EM-kamp her en kveld for at han skulle legge seg, mens jeg forsøkte å føre en samtale med tenåringsdatteren samtidig. I den forbindelse hørte han ordet "truseinnlegg", og gjentok dette mens han så ut som et levende spørsmålstegn. Slik følte jeg meg også, inntil jeg forsto at en fotballidiots bilde av det begrepet, er en truse som "legges inn" foran mål...

Menn er ikke fra Mars, det er altfor nært. De kommer fra et annet solsystem.

Hehe,- jeg skjønner niåringen ;-) I fotballsetting ble det et ord å undres over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*fnis *

Nå kom jeg til å tenke på en variant av den Samii Ædnan-joiken (le lå le lå le-refrenget som alle kunne i sin tid): "Je lå med Laila oppi løa i lia..."

Jeg kommer ikke til å kunne høre kommentatorer hyle ting av typen "...og der kommer innlegget!" på lange tider, uten å få feil bilder i hodet.

Vår variant av Sami ædnan var "E og han Ola lå og lo oppi løa", så relativt uskyldig;-)

''Jeg kommer ikke til å kunne høre kommentatorer hyle ting av typen "...og der kommer innlegget!" på lange tider, uten å få feil bilder i hodet''

*he he* Skal ikke se bort ifra at flere andre på dol kommer til å humreover det samme;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var fin, den kunne jeg også ha kjøpt. Men ikke uten å prøve... Jeg har også lang rygg, og de fleste badedrakter er for korte. Det er ikke så lekkert...

Ja, mine sankepunkter mot badedrakt før har vært:

1. ofte alt for korte

2. klemmer puppene flate.

Jeg er spent på å prøve når den kommer;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke teit å bruke bikini i svømmehallen?!? Kanskje det er teit hvis man er proffsvømmer eller driver med mye stuping fra store høyder og sånn. (ser for meg bikinitoppen som røskes av idet man treffer vannet..) Men for oss vanlige dødelige går det fint an. Ser at fjortis-jentene går med bikinitopp og shorts, det syns jeg ser litt teit ut da, men jeg er nok for gammel til å uttale meg :-)

Tja, det var ihvertfall mange som la ut om at det var teit med bikini i svømmehall for noen dager siden;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var noe annet enn disse bikiniene til mora2.

Syntes badedrakta var fin.

Takk for det - håper den passer! :-) Med 31 dollar i porto og insurance for å få den hit, og sikkert også en god del for å få den returnert, lønner det seg ikke å returnere den med mindre den er helt håpløs i fasongen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den var kjempefin!

Takk for det, takk for det! :-)

Ja, jeg håper jo den blir fin på, selvsagt. det er jo ikke vanskelig å finne mange badedrakter (eller bikinier) som tar seg dritgodt ut på _fotomodellen_! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Takk for det, takk for det! :-)

Ja, jeg håper jo den blir fin på, selvsagt. det er jo ikke vanskelig å finne mange badedrakter (eller bikinier) som tar seg dritgodt ut på _fotomodellen_! ;-)

Jeg syns den var fin :o) Kom med tilbakemelding da :o) Alltid nysgjerrig på hvordan ting ender :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den var fin :o) Kom med tilbakemelding da :o) Alltid nysgjerrig på hvordan ting ender :o)

Ja, må prøve å huske på det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis *

Nå kom jeg til å tenke på en variant av den Samii Ædnan-joiken (le lå le lå le-refrenget som alle kunne i sin tid): "Je lå med Laila oppi løa i lia..."

Jeg kommer ikke til å kunne høre kommentatorer hyle ting av typen "...og der kommer innlegget!" på lange tider, uten å få feil bilder i hodet.

...og der klarte du å programmere dette bildet inn i mitt hode også...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Ja, nå blir du nok tatt inn i varmen igjen. Kjøpt badedrakt og greier ;)

Veldig fin badedrakt!! Det eneste negative må være halternecktoppen. Jeg hater gnaging i nakken når jeg svømmer. Har det riktignok på flere av bikiniene mine, men i svømmehallen så er det jo snakk om å kanskje svømme tusenmeter'n eller så.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå blir du nok tatt inn i varmen igjen. Kjøpt badedrakt og greier ;)

Veldig fin badedrakt!! Det eneste negative må være halternecktoppen. Jeg hater gnaging i nakken når jeg svømmer. Har det riktignok på flere av bikiniene mine, men i svømmehallen så er det jo snakk om å kanskje svømme tusenmeter'n eller så.....

Gulp - tenkte ikke på mulgiheten av at halternecktopp kunne være dumt, da. Var mest opptatt av hold in kombinert med "innebygd bh";-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Elextra

Den var kjempefin! Og ser kledelig ut. Og artig hvordan du bøyer etter for presset og tør innrømme det etterpå ;).

Men er vel en type badedrakt jeg forbinder mer med "sprading" enn med svømmehall og trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulp - tenkte ikke på mulgiheten av at halternecktopp kunne være dumt, da. Var mest opptatt av hold in kombinert med "innebygd bh";-)

Halterneck klarer ikke jeg heller, får hele puppetyngden på nakken, men om du ikke har så store bryster så er det nok ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var kjempefin! Og ser kledelig ut. Og artig hvordan du bøyer etter for presset og tør innrømme det etterpå ;).

Men er vel en type badedrakt jeg forbinder mer med "sprading" enn med svømmehall og trening.

Men problemet er at de typiske treningsbadedraktene ikke har de tilleggskriteriene mht pupper og slikt, og med andre ord er utrolig ukledelige på meg.

dessuten kan jeg vel neppe kalle mine besøk i svømmehallen for noe voldsom trening;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halterneck klarer ikke jeg heller, får hele puppetyngden på nakken, men om du ikke har så store bryster så er det nok ikke noe problem.

Har ikke megamugger, da, men ikke små heller. Hmmmmm

Ja, ja, jeg får trøste meg med at det er sjelden jeg går i svømmehallen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Men problemet er at de typiske treningsbadedraktene ikke har de tilleggskriteriene mht pupper og slikt, og med andre ord er utrolig ukledelige på meg.

dessuten kan jeg vel neppe kalle mine besøk i svømmehallen for noe voldsom trening;-)

Tenkte det var et par ting som var litt upraktisk med drakten din, det var at det var mye stoff, så den tørker sent, og at det var halterneck, som ikke er veldig behagelig. "Hold-in-stay-up" er vel heller ikke det mest behagelige å ha på seg, i den grad dét betyr noe.

Jeg har en Scampi-badedrakt som har en slags "hold-up" usynlig BH inni, og er ganske fin, bare litt for stor og løs etter et par års bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Takk for det - håper den passer! :-) Med 31 dollar i porto og insurance for å få den hit, og sikkert også en god del for å få den returnert, lønner det seg ikke å returnere den med mindre den er helt håpløs i fasongen;-)

.. og husk at du antakelig også blir pålagt toll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...