Gå til innhold

Gruppepress på DOL.....


morsan

Anbefalte innlegg

.. og husk at du antakelig også blir pålagt toll.

Ja, det også. Så jeg må nok bare beholde drakta åkkesåm;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest togli

Gulp - tenkte ikke på mulgiheten av at halternecktopp kunne være dumt, da. Var mest opptatt av hold in kombinert med "innebygd bh";-)

Ja, det er minst like viktig ;)

Det er jo ikke sikkert du plages av halterneck selv om jeg har lett for å bli stiv i nakken av det. Satser på det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Nå kom jeg til å tenke på den irriterende reklamesangen om "Jade, for folk som liker sjokolade".

Den er visst populær blant de yngste også. Min fremmelige niåring påsto her om dagen at det fantes en variant som gikk sånn: "Jade - for folk som liker sex på badet". Han har ikke lært den hjemme, for å si det sånn!

På andre områder er han noe mindre oppdatert. Jeg slepte ham ut av en EM-kamp her en kveld for at han skulle legge seg, mens jeg forsøkte å føre en samtale med tenåringsdatteren samtidig. I den forbindelse hørte han ordet "truseinnlegg", og gjentok dette mens han så ut som et levende spørsmålstegn. Slik følte jeg meg også, inntil jeg forsto at en fotballidiots bilde av det begrepet, er en truse som "legges inn" foran mål...

Menn er ikke fra Mars, det er altfor nært. De kommer fra et annet solsystem.

He, he :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...