Gå til innhold

Tror ikke på gud, vant kirkevalget.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

"Kristendommen din", hvilken kristendom sikter du til?

Den du bekjenner deg til, en eller annen form for degenerert evangelisme får man anta.

Du er satanist, antar jeg?

Jeg er ikke-religiøs. Det sidestilles sikkert med satanisme i ditt hode. Deg om det.

Hvordan praktiserer du din satanisme; har du alter i mammaen din sin kjeller, med sorte lys og det hele? 

Anonymkode: a6d14...620

Du er tøff nå som anonym.

Fortsetter under...

slabbedask skrev (1 minutt siden):

Den du bekjenner deg til, en eller annen form for degenerert evangelisme får man anta.

Jeg er ikke-religiøs. Det sidestilles sikkert med satanisme i ditt hode. Deg om det.

Du er tøff nå som anonym.

Det er fullstendig feil. Faktisk.

Ikke-religiøs? Du tror altså ikke på fri vilje, i likhet med andre supersmarte ateistgud.. jeg mener ateistiske forbilder? Sam Harris osv.?

Ja, det regnes for å være en form for satanisme, dog ikke utført med viten og vilje. Dere vet jo bare ikke bedre?

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du er liksom så tøff og hoven nå, men når du dør så må du faktisk se sannheten i øynene.

Der kom omdejesus ja. Du tror på den onde. Du har skadefro og hat i ditt hjerteimage.png.0b06c68048de719167b2306343162f8c.png

Worriesome Plenty 2 skrev (2 minutter siden):

Der kom omdejesus ja. Du tror på den onde. Du har skadefro og hat i ditt hjerteimage.png.0b06c68048de719167b2306343162f8c.png

Hva har dette med skadefro og hat å gjøre? 🤭 

Er du helt på bærtur?

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva har dette med skadefro og hat å gjøre? 🤭 

Er du helt på bærtur?

Trusselen om helvete er ganske ond og full av skadefryd ja. Du ser flisen i en annens øye men ikke bjelken i ditt eget. Ondskap.  For å bruke ord fra ondeblekka.

Endret av Worriesome Plenty 2
Worriesome Plenty 2 skrev (Akkurat nå):

Trusselen om helvete er ganske ond og full av skadefryd ja. Du ser flisen i en annens øye men ikke bjelken i ditt eget. Ondskap. 

Trussel? Hvor står det skrevet en trussel? 🧐 Eneste jeg skrev var at når man dør, kommer sannheten frem. Hvordan er dét en trussel? 😂 Hvis du tror du selv kommer til helvete, er det vel strengt tatt din egen samvittighet som truer deg...

Tror du på ondskap altså? I så fall: Hvilken religion følger du?

Annonse

Worriesome Plenty 2
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Trussel? Hvor står det skrevet en trussel? 🧐 Eneste jeg skrev var at når man dør, kommer sannheten frem. Hvordan er dét en trussel? 😂 Hvis du tror du selv kommer til helvete, er det vel strengt tatt din egen samvittighet som truer deg...

Selvfølgelig var det en vag trussel fra deg. Ikke kom her og lag eventyr. Når vi dør kan vi ikke reflektere over noen verdens ting. For da er vi døde. 

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Du manipulerer. Just saying. Og ikke på en ok måte. Slutt? 

Endret av Kashmir
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det er fullstendig feil. Faktisk.

Ikke-religiøs? Du tror altså ikke på fri vilje, i likhet med andre supersmarte ateistgud.. jeg mener ateistiske forbilder? Sam Harris osv.?

Hvis du tenker deg godt om vet du nok at ateisme og ikke-religiøsitet ikke er det samme.

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ja, det regnes for å være en form for satanisme, dog ikke utført med viten og vilje. Dere vet jo bare ikke bedre?

Såpass ja. Det er bare å ønske lykke til videre for du er ikke helt god i hodet.

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vel, for det første har den prester som ikke er kristne.. som ikkeforkynner kristendom, men istedet forkynner satanisme.

Og hvem er satan? I de vanligste tekstene er han guds sønn som ble forvist. Ergo tror man på gud om man forkynner satanisme, altså er man kristen. Er man ikke kristen, tror man ikke på gud. 

Anonymkode: 48dfb...747

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...