Gå til innhold

Hva er beste måten å få med seg nyheter på?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hva er beste måten å få med seg nyheter på?

Hvilke nyhets kilder følger du med på?
Leser du avisene på nett?
Ser du sendingene på tv? 

Anonymkode: 35b28...558

Jeg leser Adressa + en lokalavis og Dagbladet på nett og av og til VG, TV2 og NRK, spesielt om det har skjedd noe stort (i både negativ og positiv forstand) som jeg vil oppdatere meg på fortløpende. Vi ser nyheter på TV2 og NRK tv når det passer oss, det sendes jo hele tiden og man kan alltids gå tilbake og se 18:30-nyhetene kl. 19 f.eks.. Tar som regel en titt eller to i løpet av kvelden.

Leser nettavisene til kaffen om morgenen. Har jeg dårlig tid blir det kun VG. Ser alltid først på nyhetene når jeg tar opp telefonen, og scroller gjerne gjennom VG, TV2.no og NRK. Hvis jeg vil ha sladder om noe, så ser jeg på Dagbladet.

Om kveldene sjekker jeg div nettsteder og tar noe research hvis det er interessant med foranledning, utdypning eller historikk. Oftest følger jeg egentlig de fleste nyheter veldig overfladisk. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...