Gå til innhold

Når livet går forbi

Anbefalte innlegg

Jeg grubler på hvorfor jeg ikke får mer hjelp. Det er mange år siden noen i psykiatrien gav meg et skikkelig tilbud. Antar at jeg er glemt og at de så på meg som håpløs. Vonde tanker som at de må ha skjønt at jeg kunne ende opp død, men det bryr de seg ikke om. Jeg isolerer meg og livet går går forbi. Jeg tenker mye på døden, og at jeg helst ville bare gitt opp. Men har ingen planer. Har ironisk nok utviklet dødsangst og eksistensiell angst. Jeg er i 40 årene nå, og føler at jeg er for gammel til å få hjelp og de bare gir meg masse medisiner for å slippe meg. Jeg tenker at de ikke bryr seg om jeg er død eller levende, og at jeg sannsynligvis vil gå ut av tiden uten at så mange egentlig bryr seg eller i det hele tatt merker det. Jeg har prøvd mye, nå er det ikke mer å prøve fordi jeg blir gitt opp.

Anonymkode: 46d17...a10

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475129-n%C3%A5r-livet-g%C3%A5r-forbi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alisa skrev (5 minutter siden):

Kjenner meg veldig igjen. Jeg har gitt opp livet og er lei og sliten av alt.

Har du noen gode relasjoner som gir deg mening i livet? Jobb? Familie og venner? Stor klem til deg!!

Anonymkode: c8b53...000

Everybody skrev (43 minutter siden):

Hva slags hjelp kunne du tenke deg. I psykiatrien er mye av behandlingen medisiner.

Greit nok med medisiner, det er viktig og jeg trenger medisiner. Men har vært gjennom mye i livet og har litt behov for å prate om det. For det er ikke sånt man prater om til venner og familie. Ikke at jeg har venner heller. Kunne tenkt meg å prate med noen.

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg har også blitt gitt opp.

Men de har jo begrenset med ressurser, så jeg tar meg ikke nær av det lenger.  

Anonymkode: 2963e...c6c

Hvem og hvordan er du blitt gitt opp?

Anonymkode: c8b53...000

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har også blitt gitt opp.

Men de har jo begrenset med ressurser, så jeg tar meg ikke nær av det lenger.  

Anonymkode: 2963e...c6c

Det er trist at du har blitt gitt opp men bra du ikke tar deg nær av det lenger. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...