Gå til innhold

Har du gjort/sagt noe ovenfor behandler som du synes er flaut i ettertid?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Sånn cirka alt. Har konstant følelsesen av å drevet med oversharing. Mye skam forbundet med å ha disse samtalene. 

Anonymkode: 48eb5...bca

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv! Skammen er gjennomtrengende. Er du trygg på behandler?

Anonymkode: 86013...832

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv! Skammen er gjennomtrengende. Er du trygg på behandler?

Nei. Men jeg er ikke trygg på noen. Har kun kjent nåværende behandler et par måneder, men lengden på relasjonen har ikke noe å si tror jeg. Vi har grei nok kjemi liksom,  der og da. Bygger liksom ikke relasjon. Den er der eller ikke. Hva med deg? 

Får samme følelse av å si "for for mye" til min egen mor, en venninne eller kjæresten. Når jeg forteller setter jeg meg selv i en sårbar situasjon. Derfor skriver jeg heller anonymt. Det oppfattes sikkert som veldig oppmerksomhetssøkende fordi jeg gir så mye fra meg, men det er jo tryggere å få litt bekreftelse og medfølelse her enn å dele i virkeligheten. 

hattifnattus skrev (8 minutter siden):

Ja, jeg hadde en skikkelig drittungereaksjon da jeg fikk diagnosen min. Det er et par år siden nå, men jeg er fortsatt flau over hvordan jeg reagerte.

Kan jeg spørre hvilken diagnose du har? Jeg har bp2.

Ts

Annonse

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei. Men jeg er ikke trygg på noen. Har kun kjent nåværende behandler et par måneder, men lengden på relasjonen har ikke noe å si tror jeg. Vi har grei nok kjemi liksom,  der og da. Bygger liksom ikke relasjon. Den er der eller ikke. Hva med deg? 

Får samme følelse av å si "for for mye" til min egen mor, en venninne eller kjæresten. Når jeg forteller setter jeg meg selv i en sårbar situasjon. Derfor skriver jeg heller anonymt. Det oppfattes sikkert som veldig oppmerksomhetssøkende fordi jeg gir så mye fra meg, men det er jo tryggere å få litt bekreftelse og medfølelse her enn å dele i virkeligheten. 

Jeg tror ikke at jeg heller er trygg på noen sånn egentlig. Jeg tror jeg og behandler har grei kjemi, det er uansett bare så vanskelig å være der synes jeg. Jeg synes alt jeg deler om meg og mitt er for mye. JEG er for mye rett og slett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...