Gå til innhold

Andre som syntes folk er så irriterende og "dumme" at du ikke orker ha noe med dem å gjøre?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det hadde vært lettere å svare på hvis du kunne være litt mer konkret. Hvilken oppførsel eller hvilke ytringer er det du finner dumme og irriterende? 

Jeg hadde også holdt meg unna mennesker som støyer og lager drama på slitsomme måter. De oppfatter jeg veldig irriterende. Det skal bare godt gjøres om alle er på samme måte. 

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Heller aspergers.

Anonymkode: 576ac...49a

Jeg synes ikke folk er irriterende og dumme stort sett. Men ja, jeg synes det er veldig mye av det. Men hvorfor skal det være en sykdom å synes det? 
Når folk tror du er tankeleser og vet hva de vil høre, så blir de sure og fornærmet når de ikke fikk svaret de ville.

Når folk er for late til å kaste ting i søpla, i stedet for å slippe det rett ned.

Når folk står i midtgangen på kollektivtrafikken og ikke tar så mye som 1mm innover når det blir så trangt at folk nesten ikke kommer seg på, selv om det er et par meter fri plass for dem å trekke seg lenger inn? 
Jeg tenker at enhver oppegående kan bli irritert over sånt. 

Annonse

Annonse

Er det virkelig et problem at én fast bruker kommuniserer med bilde og ikke bare tekst? Må alt være som i gamledager eller som en selv foretrekker?

Anonymkode: 37655...a2e

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er det virkelig et problem at én fast bruker kommuniserer med bilde og ikke bare tekst? Må alt være som i gamledager eller som en selv foretrekker?

Anonymkode: 37655...a2e

Man har lov til å kommunisere slik man vil. Også må man tåle å få tilbakemeldinger på hvordan man kommuniserer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...