Gå til innhold

Er i et skikkelig dritt situasjon....🙄

Anbefalte innlegg

Greia er at jeg er ble kjent med to foreldre til mitt barn for to år siden. Mitt barn i de sitt barn leker så greit sammen og derfor fikk jeg god kontakt med spesielt moren til barnet først. Hun er i et forhold og var ute av forholdet til faren til barna for 5år siden. Hun tok masse initiativ til å ha kaffe med meg, møte meg og var veldig på. Etterhvert fikk jeg også god kontakt med faren til barnet, uten at moren nødvendigvis visste om det. Jeg har virkelig begynt å like han og det har sett ut som han kanskje også liker meg litt... nå den siste tiden har hun moren til barnet begynt å skjønne at jeg møter han,, (virker det som) så hun vil gjerne ha kaffe/møte akkurat den samme dagen barna våre har planlagt å leke og jeg da skal treffe faren, på hennes barnefri dager. Jeg hun har lenge snakket shit om han, sagt det ene og det andre om eks mannen sin, så tatt utgangspunkt i at hun var over ham. Hun er jo forlovet med ny! 

Hva tenker dere? Prøver hun å ødelegge møtene nå eller er hun sjalu? Hun eier han ikke men jeg merker jeg er redd for å såre henne....Hva vil han da tro om hun vil tilbake til han plutselig? Trenger råd... ser for meg dette kan bli vanskelig. 

Anonymkode: 66d06...624

Fortsetter under...

Du må spille med åpne kort. Når hun snakket mye shit om ham, så burde du jo fortalt at du treffer han/ liker han. 

Det er ikke sikkert hun vil at dere skal være sammen, men hvilken grunn hun har vet jo ingen.

Snakk sammen og unngå sånne tendenser til drama. Husk på ungene oppe i dette? 

Kashmir skrev (1 minutt siden):

Du må spille med åpne kort. Når hun snakket mye shit om ham, så burde du jo fortalt at du treffer han/ liker han. 

Det er ikke sikkert hun vil at dere skal være sammen, men hvilken grunn hun har vet jo ingen.

Snakk sammen og unngå sånne tendenser til drama. Husk på ungene oppe i dette? 

Jeg er heldigvis sånn at jeg ikke prater om noen av de, holder ingens parti. Men hun skryter den nye mannen opp i himmelen og sier han var mye bedre å kose enn faren til barna. For eks... 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hun har jo ny mann og kan vel ikke holde på eksen? Selvom vi har fått god kjemi, meg og henne... 

Er det at hun ikke vil at du skal bli fremtidig bonusmor? 

UtakknemligDiva

Har dere flere felles kjente? Kanskje du bør prøve å fiske litt hos dem. 
Hvis han er en dårlig fyr, så vil mest sannsynlig andre også si ting som ikke er bra.

Jeg hadde en lignende situasjon for 14 år siden. Jeg møtte en fyr i en by jeg hadde flyttet til. Jeg var ikke interessert i han, men jeg vil ha flere venner. Han var interessert i meg. 
Dette fikk eksen hans (som han også hadde barn med) med seg. Hun er altså blitt venninne med ei annen som nettopp hadde flyttet til samme by, som også var blitt min venninne. Min venninne sier plutselig til meg at «du må passe deg for han Xxxxx». 
Nå vet ikke jeg om hun faktisk snakket sant. Jeg fikk ikke de beste vibbene av fyren. Måten han gikk frem på osv.. men dette snakket jeg litt til om andre felles kjente. Mange sa at hun dama var veldig sjalu og ikke helt god. 

Så enten er denne venninna di veldig ustabil, kontrollerende og sjalu. Noen folk tåler ikke at eksen finner ny, selv om de selv er i nytt forhold. 
Enten så får du prøve å fiske litt blandt flere felles kjente.

Annonse

90tallsbarn skrev (4 timer siden):

Har dere flere felles kjente? Kanskje du bør prøve å fiske litt hos dem. 
Hvis han er en dårlig fyr, så vil mest sannsynlig andre også si ting som ikke er bra.

Jeg hadde en lignende situasjon for 14 år siden. Jeg møtte en fyr i en by jeg hadde flyttet til. Jeg var ikke interessert i han, men jeg vil ha flere venner. Han var interessert i meg. 
Dette fikk eksen hans (som han også hadde barn med) med seg. Hun er altså blitt venninne med ei annen som nettopp hadde flyttet til samme by, som også var blitt min venninne. Min venninne sier plutselig til meg at «du må passe deg for han Xxxxx». 
Nå vet ikke jeg om hun faktisk snakket sant. Jeg fikk ikke de beste vibbene av fyren. Måten han gikk frem på osv.. men dette snakket jeg litt til om andre felles kjente. Mange sa at hun dama var veldig sjalu og ikke helt god. 

Så enten er denne venninna di veldig ustabil, kontrollerende og sjalu. Noen folk tåler ikke at eksen finner ny, selv om de selv er i nytt forhold. 
Enten så får du prøve å fiske litt blandt flere felles kjente.

Hun har blitt litt forandret på snap merker jeg, sender meg ikke like mange komplimenter som før. Men jeg gjør vel ikke noe galt? Eller er det dumt av meg å leve med følelsene siden jeg kjenner henne godt? Vet ikke om det var tilfeldig at hun ville ha en venninne kveld/dag med meg akkurat den dagen han sender barna ut hit? Nei han var ikke slem. Hun sier bare at han manglet "det og det og det det"... litt ubetydelig for min del. Men forstår ikke helt, hun har jo en mann. 

Kashmir skrev (6 timer siden):

Er det at hun ikke vil at du skal bli fremtidig bonusmor? 

Da kan jeg ikke helt forstå hvorfor hun ville blir kjent, få kontakten med meg, spørre om jentekveld, be meg på middag som hun gjorde for ett år siden. 

UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Da kan jeg ikke helt forstå hvorfor hun ville blir kjent, få kontakten med meg, spørre om jentekveld, be meg på middag som hun gjorde for ett år siden. 

Kanskje hun er redd for at du skal bli bedre likt av hennes barn? Selv om dere er venninner er det ikke sikkert hun ønsker at du skal bli bonusmoren til barnet hennes. Men jeg synes ikke det skal stå i veien for et forhold da. 

90tallsbarn skrev (6 timer siden):

Kanskje hun er redd for at du skal bli bedre likt av hennes barn? Selv om dere er venninner er det ikke sikkert hun ønsker at du skal bli bonusmoren til barnet hennes. Men jeg synes ikke det skal stå i veien for et forhold da. 

Så jeg gjør egentlig ikke noe galt her? Vet ikke om hun reagerer på at jeg har kontakt med eksen hennes? Og at vi avtaler vi også om at barna skal leke. De to jentene våre er bestevenninner. 

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hun trenger ikke mislike deg? Jeg har jo venninner jeg ikke ville ønske som bonusmødre. De er helt ålreite personer, men relasjoner kan fort bli påvirlet av rollene vu har til hverandre? 

Kashmir skrev (4 minutter siden):

Hun trenger ikke mislike deg? Jeg har jo venninner jeg ikke ville ønske som bonusmødre. De er helt ålreite personer, men relasjoner kan fort bli påvirlet av rollene vu har til hverandre? 

Så okei da. Jeg prøver nå å se for meg at det ikke er eksen hun vil ha, ifølge henne tidligere var hun laaangt over han. Det var en befrielse å komme bort ifra han. Kan det være det at jeg har åpnet meg så for henne? At hun er sur om jeg får kontakt med han og velger han ovenfor henne? Om du skjønner. 

Jentene vil vel ikke ta skade av dette, barn får ikke negative opplevelser med foreldre som er lykkelige. Så lenge det ikke fører til drama og krangling mellom oss tre. Jeg er livredd for å ødelegge alt, men er også meget betatt av han her. Jeg passerer nnå snart 38år og vet at dette er en litt kinky situasjon, men hjelper lite når jeg ikke kan styre følelsene. 

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Så okei da. Jeg prøver nå å se for meg at det ikke er eksen hun vil ha, ifølge henne tidligere var hun laaangt over han. Det var en befrielse å komme bort ifra han. Kan det være det at jeg har åpnet meg så for henne? At hun er sur om jeg får kontakt med han og velger han ovenfor henne? Om du skjønner. 

Jentene vil vel ikke ta skade av dette, barn får ikke negative opplevelser med foreldre som er lykkelige. Så lenge det ikke fører til drama og krangling mellom oss tre. Jeg er livredd for å ødelegge alt, men er også meget betatt av han her. Jeg passerer nnå snart 38år og vet at dette er en litt kinky situasjon, men hjelper lite når jeg ikke kan styre følelsene. 

Jef klarer ikke helt å sette meg inn i dette, og jeg orker ikke prøve 🙃 kan du ikke bare spille med åpnne kort og kommunisere? Det er som regel beste løsning uansett problemer i relasjon til andre. 

Annonse

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hva tenker dere? Prøver hun å ødelegge møtene nå eller er hun sjalu? Hun eier han ikke men jeg merker jeg er redd for å såre henne....Hva vil han da tro om hun vil tilbake til han plutselig? Trenger råd... ser for meg dette kan bli vanskelig. 

Snakk med henne da. Det er ikke sikkert hun tenker i de baner du tror hun gjør i det hele tatt. Ta en prat - si at dette er litt vanskelig for deg, men at du har begynt å få følelser for eksen hennes og ta det derfra.

Kashmir skrev (2 timer siden):

Jef klarer ikke helt å sette meg inn i dette, og jeg orker ikke prøve 🙃 kan du ikke bare spille med åpnne kort og kommunisere? Det er som regel beste løsning uansett problemer i relasjon til andre. 

Lillemus skrev (55 minutter siden):

Snakk med henne da. Det er ikke sikkert hun tenker i de baner du tror hun gjør i det hele tatt. Ta en prat - si at dette er litt vanskelig for deg, men at du har begynt å få følelser for eksen hennes og ta det derfra.

Det er nok det lureste. Men jeg kan jo være forberedt på at faren kommer til å reagere om han faktisk ikke er interessert her. 

Lillemus skrev (20 timer siden):

Nå spør jeg deg, tror du hun ikke liker dette? Hun vil gjerne komme på de dagene jeg har barna her. Når da faren skal hente de. Aner ikke om hun gjør det for å teste meg ut eller om hun ikke liker situasjonen? 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå spør jeg deg, tror du hun ikke liker dette? Hun vil gjerne komme på de dagene jeg har barna her. Når da faren skal hente de. Aner ikke om hun gjør det for å teste meg ut eller om hun ikke liker situasjonen? 

Har ikke peiling. Du må snakke med henne om det ettersom dette tydeligvis plager deg ganske mye. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du ikke skrevet om dette veldig mange ganger nå? Hver gang har du fått mange råd, men så vidt jeg kan forstå har du ikke tatt noen til deg eller kommet et skritt lenger.

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Men jeg kan jo være forberedt på at faren kommer til å reagere om han faktisk ikke er interessert her. 

AnonymBruker skrev (På 17.9.2023 den 8.54):

Jeg er livredd for å ødelegge alt, men er også meget betatt av han her.

Situasjonen blir jo veldig uryddig så lenge du ikke aner om han er interessert i deg som noe mer enn forelder til barn som hans egne er mye sammen med. Hvis han ennå ikke har rikket seg en millimeter fra denne "familievenn"-rollen, er det en viss risiko for at dette bare er i ditt hode. I så fall er det ikke så lurt å blande inn eksen hans. 

AnonymBruker skrev (På 18.9.2023 den 8.06):

Må bare si, ikke nødvendigvis han har interesse for deg annet enn vennskap. Mange menn og alene fedre syns nok det er groovy med venninner fordi barna leker godt sammen. Mannen min er sånn, mange venninner. Som han var mye med da han var alene far og barna går på samme skole og klasse. Mange reiste på turer sammen også. Vet ikke helt om han har skjønt det helt, for han er sånn passe dum i Nepa sånn sett. At de nok hadde mer interesse enn bare vennskap for han enn han i de. De har ikke kontakt med han sånn sett nå lenger etter vi ble sammen og gift. Ikke inviterer de han på noe som helst heller lenger. Hun ene sutra litt i starten, og sendte noen meldinger. Eneste kontakt de har eventuelt er hvis det gjelder ungene.. så bare ikke ta det for gitt at han har interesse for deg. Hva som skjer med venninna di er ikke godt å vite.... men fatter ikke hvorfor du ikke snakker med henne, og får svarene du trenger enn å spørre ukjente folk. Vi kan ikke si hva hun føler rundt dette, eller om han er hypp. Du virker litt umoden sånn sett, som ikke faktisk tør å ta det med den det gjelder sånne ting som dette. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...