Gå til innhold

Holder behandleren din fokus under hele timen din?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stort sett så gjorde han det, og vi hadde jo ofte engasjerende samtaler. Men jeg husker at han en sjelden gang virket sliten, og at han liksom kvakk litt til da jeg sa noe overraskende. Da skjønte jeg jo at han hadde mistet fokus, og liksom "våknet". Husker jeg syns det var litt morsomt og også at jeg fikk medfølelse med ham da. Det er ikke for ingenting jeg  ville vært en elendig psykolog på flere måter, bla hadde jeg kjedet meg halvt ihjel selv. Psykologi og memnekesinnet kan være interessant. Men det gjelder virkelig ikke alle mennesker, og alle monologer og samtaler. Sorry to say... 

Annonse

Hadde en gang en sykepleier jeg gikk til hos kommunen som var mer fokusert på hvilke tjenester og tilbud kommunen hadde. Var ikke fokus på problemene mine. Og ei annen sykepleier hos samme kommune kikket på klokka hele tida og det forstyrret timene for meg. Nå har jeg en behandler som har bra fokus under timene. Er nok litt forskjellige man møter på. 

Everybody skrev (5 timer siden):

Tror dere noen behandlere gleder seg til arbeidsdagen er over så de slipper å bry seg om pasienter?

Nei. Men det hender at behandlere også er slitne og gleder seg til arbeidsdagen er over slik det skjer i alle yrker. 

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Leser at en skriver at behandler mister litt fokus og gjesper. Min er skjerpet hele timen.

Anonymkode: 63147...272

Om behandler er lege, kan hun ha hatt vakt døgnet før og vært oppe om natten for å ta imot pasient. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...