Gå til innhold

Dagene med rivotril er bedre

Anbefalte innlegg

Enn dagene uten. Hvis jeg hadde garanti om å alltid få det, ville jeg tatt det hver dag. Hva er det egentlig å spare på? Jeg er i slutten av 40 årene og kjører ikke bil, har schizofreni og sjelden en dag uten massive bekymringer og angst. Så hva ville skaden vært i å la meg ta det hver dag?

Anonymkode: 5e3e9...35a

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475177-dagene-med-rivotril-er-bedre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Enn dagene uten. Hvis jeg hadde garanti om å alltid få det, ville jeg tatt det hver dag. Hva er det egentlig å spare på? Jeg er i slutten av 40 årene og kjører ikke bil, har schizofreni og sjelden en dag uten massive bekymringer og angst. Så hva ville skaden vært i å la meg ta det hver dag?

Anonymkode: 5e3e9...35a

Har du prøvd å diskutere dette åpent med fastlegen din? Jeg tenker at det kan være grunn til å være opptatt av hva som lindrer når man ikke kan kurere - så fremt ikke det fører til en negativ spiral med økende forbruk. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...