Gå til innhold

Inspirert av innlegg angående diktbok til DPS

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det har jeg ikke. Men hadde jeg visst at forrige behandler ikke kom tilbake på jobb slik som planlagt hadde jeg nok gitt henne ett kort.

Jeg har for øvrig planer om å lage fotobok med dikt og har tenkt tanken på å gi ett eksemplar til DPS. Men er litt ambivalent til om jeg tør.

Endret av lavender
lavender skrev (7 minutter siden):

Nei, det har jeg ikke. Men hadde jeg visst at forrige behandler ikke kom tilbake på jobb slik som planlagt hadde jeg nok gitt henne ett kort.

Jeg har for øvrig planer om å lage fotobok med dikt og har tenkt tanken på å gi ett eksemplar til DPS. Men er litt ambivalent til om jeg tør.

Så fint tenkt! Hvilke bilder skal det være?

Anonymkode: 9609c...4f5

lavender skrev (32 minutter siden):

Det blir nok mest natur bilder, er i alle fall det som er den foreløpige planen så får vi se.

Jeg synes det høres veldig fint ut det du tenker å gjøre!

Anonymkode: 9609c...4f5

Annonse

Jeg gav mine behandlere gaver til jul hvert år og så gav jeg gave når jeg sluttet. Det har vært billige gaver som jeg har laget selv (under hundre kroner) På sengeposten har de en regel om at det ikke er lov til å ta imot gaver fra pasienter, men jeg jobbet meg rundt det og laget en julekalender som de fikk på deling. Den vet jeg de satte stor pris på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...