Gå til innhold

Høsten..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

UtakknemligDiva
Vhanja skrev (2 timer siden):

Jeg har også vokst opp med folk rundt meg som sukker og klager over været. Det til tross for at vi jo vet hvor vi bor og at den type vær har vi mye her.

For en del år tilbake så gikk det opp for meg at været kan jeg ikke gjøre noe som helst med, men jeg kan gjøre noe med hvordan jeg forholder meg til det. Jeg bor på et sted i landet hvor det er mye vind og regn.

Da kan jeg velge: Skal jeg sukke og klage og gjøre meg selv i dårlig humør mange dager i året eller skal jeg lære meg å se det positive i været, eller i det minste ikke la det gå inn på meg?

Jeg valgte det sistnevnte. 

Skikkelig supermenneske du. 

Altså, folk må få være ærlige om ting. Jeg mener ikke at man skal gå rundt og sukke hele tiden. Slike er demotiverende å være rundt, men jeg synes det er flaut å se på hvordan vi skal være energiske og sprudlende hele tiden, og er vi nedstemt er det liksom feil, og drar med oss andre ned.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475188-h%C3%B8sten/page/2/#findComment-4206868
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...