Gå til innhold

Jeg får aldri noe gjort

Anbefalte innlegg

Gjest 82fff...685

Det største problemet mitt er at jeg aldri får noe gjort. Jeg jobber to dager i uka, ellers sitter jeg for det meste fremfor pcen og ser på serier eller bare surfer meningsløst rundt på internett. Jeg har ulike hobbyting som jeg lenge har tenkt å holde på med (sying, maling, tegning, farging, perling osv) men kommer aldri i gang, også ikke minst husarbeid da. Det er sjelden jeg får gjort mer enn 10 min om dagen. 

Hvordan kan jeg endre meg? Få til å bruke mer tid på hobbyer?

Anonymkode: 82fff...685

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475219-jeg-f%C3%A5r-aldri-noe-gjort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du har så store problemer med å komme i gang med ting er det åpenbart at du sliter og også er ufør tenker jeg? Det er jo åpenbart at du har lite energi på grunn av dine problemer. Det som kan hjelpe er AD hvis man er deprimert, AD kan gjøre at man tar lettere initiativ og kommer i gang med ting. Eller så er det bare å presse seg selv til å komme i gang med ting uansett om man ikke orker, så går det bedre.

Gjest 82fff...685
Everybody skrev (22 minutter siden):

Siden du har så store problemer med å komme i gang med ting er det åpenbart at du sliter og også er ufør tenker jeg? Det er jo åpenbart at du har lite energi på grunn av dine problemer. Det som kan hjelpe er AD hvis man er deprimert, AD kan gjøre at man tar lettere initiativ og kommer i gang med ting. Eller så er det bare å presse seg selv til å komme i gang med ting uansett om man ikke orker, så går det bedre.

Ja, det stemmer. Jeg går alt bl.a. på wellbutrin som behandler sa skulle kunne gi mer energi, men har ikke merket noe til det foreløpig. Men ja, jeg må nok bare gjøre slik som du sier - presse meg selv til å gjøre ting.

Gjest 82fff...685 skrev (13 minutter siden):

Ja, det stemmer. Jeg går alt bl.a. på wellbutrin som behandler sa skulle kunne gi mer energi, men har ikke merket noe til det foreløpig. Men ja, jeg må nok bare gjøre slik som du sier - presse meg selv til å gjøre ting.

Prøv noe annet enn Wellbutrin.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...