Gå til innhold

Tenker for mye på og savner den gamle psykologen

Anbefalte innlegg

Gjest 1056d...343

Jeg gikk til psykolog i ett par år og hun kjenner meg veldig godt. Hun sluttet i jobben og vi avsluttet for 1 år siden men stadig så tenker jeg på henne og fantaserer om å møte på henne igjen. Hvordan kan jeg la være?

Anonymkode: 1056d...343

Fortsetter under...

Gjest 5f4b1...d5c
Gjest 1056d...343 skrev (34 minutter siden):

Jeg gikk til psykolog i ett par år og hun kjenner meg veldig godt. Hun sluttet i jobben og vi avsluttet for 1 år siden men stadig så tenker jeg på henne og fantaserer om å møte på henne igjen. Hvordan kan jeg la være?

Få deg andre mennesker i livet ditt som fyller det tomrommet. Dvs få deg en venn eller kjæreste 

Anonymkode: 5f4b1...d5c

Gjest 1056d...343
Gjest 5f4b1...d5c skrev (8 minutter siden):

Få deg andre mennesker i livet ditt som fyller det tomrommet. Dvs få deg en venn eller kjæreste 

Anonymkode: 5f4b1...d5c

Ja, men så var det bare det å finne noen da...

Annonse

Gjest 1056d...343
Gjest 45410...c12 skrev (Akkurat nå):

Hva eksakt er det du savner ved henne? Har du ny behandler? 

Anonymkode: 45410...c12

Samtalene våre. Å kunne snakke med henne. Ja, har ny behandler som jeg har hatt siden mai i år.

Jeg savnet også min første behandler lenge. Nå savner jeg både han og behandleren min på sengepost. Det er godt når en får en trygg og god relasjon hvor en kan åpne seg helt.

Men savnet har blitt mindre. Nå som jeg er så frisk at jeg ikke trenger behandling savner jeg dem veldig sjeldent. 

Gjest 45410...c12
Gjest 1056d...343 skrev (8 timer siden):

Samtalene våre. Å kunne snakke med henne. Ja, har ny behandler som jeg har hatt siden mai i år.

Vil tro at det er helt normalt å savne henne. Du trenger hjelp og hun var der for deg i mørket. Håper savnet blir mindre og at du finner samme trygghet i ny behandler.

Anonymkode: 45410...c12

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...