Gå til innhold

Er det lov å diskutere navngitte behandlere her inne?

Anbefalte innlegg

Gjest 2e4c1...00b

La oss si jeg spør: "Kan noen anbefale en behandler som er god på asperger?". Er det da lov å svare: "Jeg synes Kari Nilsen er veldig flink, jeg har asperger og gikk til henne i 2 år, hun er veldig omsorgsfull og profesjonell" eller "Jeg anbefaler IKKE Peter Johansen, fikk inntrykk av at han ikke hadde peiling på hva han drev på med".

Anonymkode: 2e4c1...00b

Fortsetter under...

Gjest b0a18...82e
Gjest 2e4c1...00b skrev (5 timer siden):

La oss si jeg spør: "Kan noen anbefale en behandler som er god på asperger?". Er det da lov å svare: "Jeg synes Kari Nilsen er veldig flink, jeg har asperger og gikk til henne i 2 år, hun er veldig omsorgsfull og profesjonell" eller "Jeg anbefaler IKKE Peter Johansen, fikk inntrykk av at han ikke hadde peiling på hva han drev på med".

Vet ikke om jeg synes det er greit. Jeg tror ikke det. Ingen vil bli hengt ut på et offentlig forum og vi er så forskjellige at ingen/mislike vil like de samme behandlere uansett.

Anonymkode: b0a18...82e

Ser ikke poenget med det. Vi kan jo ha helt ulike oppfatninger av behandlere. Flere hadde hatt problemer med ham jeg hadde, og noen tålte han ikke. Så var det meg og andre som syns han var veldig bra. De er jo ulike som oss andre, så de opptrer også litt forskjellig og har ulike måter å tilnære seg ting på. Men så er det noen som utmerker seg og er veldig godt likt av de fleste. Vi kan jo lett finne omtaler og vurderinger under praksisstedet også. 

Dette er lov slik du fremstiller det i hovedinnlegget. Evt uttalelser som kan oppfattes som injuriende ville blitt ryddet. Egne erfaringer på ett generelt nivå er lov, både positivt og negativt. Det er tross alt egne erfaringer, slik som med diskusjon rundt erfaringer med medisiner.

Annonse

Gjest 2e4c1...00b skrev (9 timer siden):

Er det privat behandlet du leter etter? I hvilken by?

Anonymkode: b0a18...82e

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...