Gå til innhold

Hva skjer om du tar en Sobril?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tatt Sobril èn gang. Mange år siden, ei venninne av meg ga det til meg mot sterke menssmerter. Hun mente det kunne hjelpe siden det var muskelavslappende.

Det hjalp ikke så mye på smertene, men jeg kjente jeg ble "svak" i beina og måtte sette meg. Hadde ikke så mye annen effekt enn det.

Skrevet

Jeg merker bedre effekt av Vival. Sobril funker ikke så sterkt på meg som Vival gjør. 

Skrevet

Jeg tar det når angsten blir for påtrengende over tid, for jeg blir ekstremt stresset. Da hjelper den selvfølgelig til å slappe av igjen. Angsten forsvinner ikke helt alltid, men jeg gir mer faen i den, og stressnivået blir ikke høyt. 

Tar det veldig sjelden, for er skikkelig redd den vil miste sin funksjon. Jeg vil.også klare å stå i angsten lengst mulig for å ikke gi etter. Blir trøtt hvis jeg spiser en stund etterpå. Ikke ellers. 

Skrevet

Jeg har aldri merket noen effekt, uansett dosering, og hvorfor aner jeg ikke...

Skrevet

Tar lang tid før jeg merker noe. 
Blir litt sånn «ullen» i hodet. Litt sløvete/tregere. 
Ikke alltid det hjelper på angsten, som hos meg setter seg i magen. 
Blir noen ganger trøtt. 

Skrevet

Det kommer litt an på dosen. Jeg blir trøtt hvis det er ei stund siden jeg tok de. Hvis jeg bruker det mye forsvinner trettheten etterhvert. Jeg blir litt rusa/full og likegyldig. Men de mister effekten hvis jeg tar de ofte. 

Worriesome Plenty 2
Skrevet
Eva Sofie skrev (5 timer siden):

Jeg har aldri merket noen effekt, uansett dosering, og hvorfor aner jeg ikke...

Det har ikke jeg heller. Selv før jeg begynte med sterkere benzo fikk jeg ingen virknining av sobril.

Skrevet

Blir rolig og avslappet.

Anonymkode: 31937...b55

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...