Gå til innhold

Hva skjer om du tar en Sobril?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har tatt Sobril èn gang. Mange år siden, ei venninne av meg ga det til meg mot sterke menssmerter. Hun mente det kunne hjelpe siden det var muskelavslappende.

Det hjalp ikke så mye på smertene, men jeg kjente jeg ble "svak" i beina og måtte sette meg. Hadde ikke så mye annen effekt enn det.

Jeg tar det når angsten blir for påtrengende over tid, for jeg blir ekstremt stresset. Da hjelper den selvfølgelig til å slappe av igjen. Angsten forsvinner ikke helt alltid, men jeg gir mer faen i den, og stressnivået blir ikke høyt. 

Tar det veldig sjelden, for er skikkelig redd den vil miste sin funksjon. Jeg vil.også klare å stå i angsten lengst mulig for å ikke gi etter. Blir trøtt hvis jeg spiser en stund etterpå. Ikke ellers. 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...