Gå til innhold

Problemer med soldager

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nesten. Pleier å tulle med at jeg har omvendt vinterdepresjon, for om det er for varmt så blir jeg skikkelig deprimert. Opplever oftere dobbel depresjon på sommeren enn ellers på året. Nå går det greit da, men for mye sol slår meg ut på negativ måte. 

Anonymkode: 4a4f4...600

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nesten. Pleier å tulle med at jeg har omvendt vinterdepresjon, for om det er for varmt så blir jeg skikkelig deprimert. Opplever oftere dobbel depresjon på sommeren enn ellers på året. Nå går det greit da, men for mye sol slår meg ut på negativ måte. 

Anonymkode: 4a4f4...600

Jeg er også en omvendt person når det kommer til dette. Andre får mer energi av sol, mens jeg blir dårlig. 

Anonymkode: 147f4...cdd

Jeg blir ikke så påvirket av været, men jeg finner regnvær mer beroligende. Jeg liker lyden av regn, liker at det sildrer nedover gaten, og jeg liker lukten som blir friskere. Sol er greit, men jeg trekker meg inn eller i skyggen da, for høy temperatur er noe jeg ikke takler så godt. 

Endret av Kashmir
UtakknemligDiva
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Jeg blir alltid deprimert om sommeren når det er mye sol. 

Nå har det vært et par dager med regn her hvor formen har vært god. I dag er det sol, og jeg har fått en nedtur. 

Andre? 

Anonymkode: 147f4...cdd

Jeg er ikke glad i klar blå himmel. Blir ikke deppa, men den fysiske kroppen blir tappet for energi.

Jeg er heller ikke veldig glad i tungt regn slik det har vært de siste dagene. Regn er upraktisk, selv om man har på regnjakke kan man ikke gå med mobilen i hånda, man blir våt på hendene. Nei, jeg orker ikke drasse på noen paraply. Det er også upraktisk. Man må da bære den, man KAN kræsje med andre på gata med paraply, man må ta den sammen før man går inn et sted…

Jeg elsker overslyet og fuktig vær, uten regn. 

Endret av 90tallsbarn

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...