Gå til innhold

Har du blitt utvist, eller fått advarsler her før?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Everybody skrev (5 minutter siden):

Nei, men nå har innleggene mine begynt å måtte få godkjenning hvis jeg skriver visse ting. Ting som ikke en gang er noe som skulle trenge godkjenning.

Hva er grunnen til det?

Worriesome Plenty 2
Everybody skrev (6 minutter siden):

Nei, men nå har innleggene mine begynt å måtte få godkjenning hvis jeg skriver visse ting. Ting som ikke en gang er noe som skulle trenge godkjenning.

Det var rart, jeg har ikke sett deg poste noe grovt.

Annonse

Everybody skrev (30 minutter siden):

Skrevet 1 minutt siden · Skjult - dette innholdet må godkjennes før det kan redigeres

Jeg tipper det er fordi du ble «tatt» for spamming tidligere denne uka. Ville sendt en melding til admin. 

Jeg fikk tilsnakk en gang for en del år siden da jeg var litt vel røff i språket - var så irritert på ett eller annet (husker ikke hva) at jeg brukte noen gloser som tydeligvis ble litt i overkant. Helt greit og på sin plass av admin å si fra synes jeg. :) 

Ikke som jeg kan huske.

Men ca 50% av mine innlegg på KG har blitt slettet, pluss fått advarsel i meldingsboken der. Typiske lovbrudd jeg blir tatt for der borte er postet generell debatt i generell debatt underforumet men de krever at generell debatt postes i aktuelle saker og politikk (ikke spør meg hvorfor...). Og å si negative ting om Oslo Øst. (tror de mener det er rasistisk)

Men jeg selv-sensurerer mye, på alle disse forumene, for sannheten om ting er ikke alltid annonsørvennlig, særlig i disse woke-tider.

Anonymkode: 2e5ef...815

Annonse

Nei, aldri.

Men innlegg jeg har skrevet, har blitt slettet. I nesten alle tilfellene var det fordi de lå i "undertråder" (i det gamle oppsettet her) til andre innlegg som ble slettet pga. regelbrudd, og da gikk alle svar i den "undertråden" med i dragsuget. 

Gjennom søk ser jeg at maiken ble utvist/sperret ca. i 2004. Men dette var utfordrende i en tid da man kunne bruke så mange nick man ville. I følge webmaster prøvde hun også å etterligne andres nick, blant annet mitt.

Nei aldri. Jeg har ikke opplevd at mine innlegg er slettet heller, men har opplevd flere ganger at tråder jeg har deltatt i plutselig slettes. Dette har skjedd oftere det siste året, jeg kan knapt huske at dette skjedde tidligere. Mitt inntrykk er at admin oftere ryddet i tråder framfor å slette dem før. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...