Gå til innhold

Angst, depresjon og sterke smertestillende

Anbefalte innlegg

Jeg går på langvarige sterke smertestillende og nsaid tabletter etter en kneprotese operasjon. Har fått kjempe angst og depresjon etter dette. Vi har prøvd cipralex men den tålte jeg ikke. Har prøvd aurorix i 4 dager med en kjempe oppblomstring av angsten så det var spy , diaré ,svetting ,svimmelhet . Veit ikke om jeg tør å fortsette med de tablettene om jeg skal bli så dårlig. Men legen min og jeg sliter med å finne antidepressiva som tåler å møte sterke smertestillende og nsaid .  Og det er så mørkt for meg at jeg må gå på et eller annet nå. Dette holder jo på ødelegge hele den lille familien min. Sliter jo med problemer med kneet itillegg.  Er det noen her som kan noe om dette eller har noen erfaringer med smertestillende og angst depresjon.  Så er jeg evig takknemlig for svar . Skal til legen min imorgen og hun er like fortvilet som meg 

Anonymkode: 67889...904

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...