Gå til innhold

Hva synes du om denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer kjøpe denne kjolen da jeg synes den var ganske så fin, men lurer bare på hva andre synes?
veromoda-strikkekjole-brun.jpg?v=dea2158
https://www.veromoda.com/nb-no/product/10300750_8063_1079910/regular-fit-hoey-hals-hoeye-mansjetter-normale-ermer-kort-kjole

Anonymkode: 00d62...9d9

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475298-hva-synes-du-om-denne-kjolen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg vurderer kjøpe denne kjolen da jeg synes den var ganske så fin, men lurer bare på hva andre synes?
https://www.veromoda.com/nb-no/product/10300750_8063_1079910/regular-fit-hoey-hals-hoeye-mansjetter-normale-ermer-kort-kjole

Litt kjedelig og veldig kjedelig farge, men gå for den om du liker den! Det er jo du som skal ha den, ikke vi! 😊

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg synes dette er en søt høstkjoler som fungerer i mange settinger. Jeg likte bølgene nederst som gjorde den mer feminin. 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg synes kjolen var søt, men den fordrer jo en viss figur og midje for å sitte pent.

Ser imidlertid den er av kunststoff og da er det "no go" for meg, jeg misliker slike kunststoffer. Glad i ullkjoler, og bruker det mye på jobb på vinteren. Dog kjoler uten markert midje ;) 

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg synes ikke den var så fin (er gutt, om det er relevant)

Men smak er subjektivt da.

Anonymkode: ebb1d...1a5

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Jeg syns ikke denne var noe fin. Jeg syns den får den slanke modellen til å se større ut fordi den er så "klumpete", og den rare innsnevringen i livet - som forøvrig er for høyt oppe for et slikt plagg etter min smak - samt volangen nederst bare understreker det "klumpete" uttrykket. Kunstmateriealet trekker også ned, og jeg gjetter den blir nuppete ganske fort. Jeg syns også halsen gjør den ekstra "tung" og tilkneppet. Det største minuset er at i praksis er dette som en lang genser å regne, og gensere har jeg behov for å vaske på mer enn 30 grader.

Lengden er fin da, og jeg likte armene, men summa summarum - nei fra meg :) Men for deg håper jeg at det bety nada - du kjenner jo din kropp og dine behov, så liker du den må du jo likevel bare kjøpe den :) 

Endret av Kayia
Kayia skrev (1 time siden):

Jeg syns den får den slanke modellen til å se større ut fordi den er så "klumpete", og den rare innsnevringen i livet - som forøvrig er for høyt oppe for et slikt plagg etter min smak

Enig, så nesten ut som en kjole man bruker når man er gravid, med all den plassen til magen.

Annonse

Nicklusheletida
Lillemus skrev (1 time siden):

Enig, så nesten ut som en kjole man bruker når man er gravid, med all den plassen til magen.

Det er jo fordi modellen står og skyter frem hoftene at det ser slik ut. Kjolen er fin på en som er lang og slank og fin til støvletter. Enig i at halsen kunne vært litt mer åpen. Skjønner meg ikke på dere :) Dette er jo en høst og vinterkjole. 

Nicklusheletida skrev (6 minutter siden):

Det er jo fordi modellen står og skyter frem hoftene at det ser slik ut. Kjolen er fin på en som er lang og slank og fin til støvletter. Enig i at halsen kunne vært litt mer åpen. Skjønner meg ikke på dere :) Dette er jo en høst og vinterkjole. 

Den hadde vært fin om halsen var mer åpen, den ikke struttet sånn etter liv-markeringen og hadde en annen farge. :)

Nicklusheletida skrev (9 minutter siden):

Ja, men jeg tror den strutter pga måten modellen står på :)

I så fall synes jeg det er litt rart at fotografen ikke har korrigert måten hun står på, for det ser virkelig ikke særlig flatterende ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...