Gå til innhold

Hjelp meg å finne en hobby

Anbefalte innlegg

Hei dere! 😊

Jeg skulle gjerne hatt hjelp til å finne meg en hobby. Jeg er åpen for alt. Noe man kan gjøre hjemme, borte, inne, ute, med andre folk eller alene osv. Jeg var veldig interessert i foto før men den interessen har jeg dessverre mistet. Ellers er jeg kvinne og 29 år. Innadvendt, forsiktig, humoristisk, sta. Ja, det er vel de ordene jeg kom på sånn i farta som kan beskrive meg.

Anonymkode: 1bbc7...d42

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475301-hjelp-meg-%C3%A5-finne-en-hobby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig vanskelig å gi tips når det er så bredt, det kommer jo an på hva du trives med, hvilke interesser du har og hva som finnes av muligheter der du bor. :) 

Men geocaching kan kanskje være noe? Fin måte å komme seg ut på og kan være en fin motivasjon for å gå tur.

Er du kreativ og liker å produsere/ lage noe?  Er du mer nysgjerrig og vitebegjærlig og liker å lære teori? Aktiv? 

Det kommer da an på. Det er mye å lage. Både fysiske produkter og musikk ( driver litt med det på hjemmestudio. Veldig morsomt, men kanskje mer sånn jeg gjør nå og da fordi jeg ikke har annet å finne på ) 

Lese bøker, eller høre på podcast, finne ut mer om et spesielt tema. 

Begynne med noe sport. Kampsport, boksing eller klatring osv. 

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei dere! 😊

Jeg skulle gjerne hatt hjelp til å finne meg en hobby. Jeg er åpen for alt. Noe man kan gjøre hjemme, borte, inne, ute, med andre folk eller alene osv. Jeg var veldig interessert i foto før men den interessen har jeg dessverre mistet. Ellers er jeg kvinne og 29 år. Innadvendt, forsiktig, humoristisk, sta. Ja, det er vel de ordene jeg kom på sånn i farta som kan beskrive meg.

Strikke. Det kan du gjøre hvor som helst. Eventuelt finne igjen foto-entusiasmen 🙂

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hei dere! 😊

Strkke / hekle / brodere, søm, tegning/maling, ta opp igjen foto, geocaching, pokemon go, samle på noe (jeg har truffet mange trivelige mennesker via mine samlerinteresser), bli frivillig i Dyrebeskyttelsen... 

Annonse

Jeg har akkurat startet med bullet journaling igjen. Det er en veldig koselig hobby som har den bivirkningen at jeg får mer gjort.

Junk journal et også gøy, men krever litt mer.

Jeg synger også i kor, det er veldig kjekt. 

Endret av Fru2020

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...