AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 Del Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg våknet opp idag til ny snap fra sykehussenga, så hun er blitt overført til psykiatrisk. Hun har også slettet selvskadingsvideoen fra story, og beklager hendelsen. Tror jeg gir henne en sjanse til, men jeg skal skrive til henne at om noe lignende skjer igjen så blokkerer jeg henne for å beskytte meg selv. Anonymkode: e5140...a5d Overført til psykiatrisk ja. Det som mest sannsynlig skjedde var at hun postet bilde og video av selvskadingen sin til en masse folk i et håp om at de skulle ringe 113 eller legevakten for henne sånn at hun ble innlagt på psykiatrisk. Og ja gratulerer til henne som klarte å få det som hun ville gjennom den manipulative metoden der. Det er alltid de som roper høyest som får oftest og mest hjelp. Sånn skal det ikke være. Anonymkode: 8baf7...b27 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475310-dere-som-filmer-selvskadingen-og-at-dere-blir-sydd-p%C3%A5-legevakta-etterp%C3%A5/page/2/#findComment-4208443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2023 Del Skrevet 28. september 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Overført til psykiatrisk ja. Det som mest sannsynlig skjedde var at hun postet bilde og video av selvskadingen sin til en masse folk i et håp om at de skulle ringe 113 eller legevakten for henne sånn at hun ble innlagt på psykiatrisk. Og ja gratulerer til henne som klarte å få det som hun ville gjennom den manipulative metoden der. Det er alltid de som roper høyest som får oftest og mest hjelp. Sånn skal det ikke være. Anonymkode: 8baf7...b27 Hun postet det mens hun var på legevakta og ble sydd. Hun postet ikke noe før. Anonymkode: e5140...a5d 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/475310-dere-som-filmer-selvskadingen-og-at-dere-blir-sydd-p%C3%A5-legevakta-etterp%C3%A5/page/2/#findComment-4208448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.