Gå til innhold

Virkning versus bivirkning versus symptomer...

Anbefalte innlegg

Sovemedisiner. Pleier ikke gå på det så lenge perioder om gangen. Nå har det i hvertfall vært flere uker med Zopitin hver kveld. 

Vet ikke om irritabiliteten, forvirringen og angsten kommer fra depresjon i bånn, sovemedisiner eller andre medisiner jeg driver og prøver ut for tiden. 

Lurer på om jeg ender opp med flere psykiske bivirkninger i lenger tid, enn det jeg hadde hatt mesteparten av tiden om jeg bare lot være. Jeg KAN bli ganske så deprimert, men har jo forholdsvis normale tider også innimellom. Hadde de ikke vært for at jeg frykter derealiseringen så masse, så tror jeg jammen jeg hadde tatt til takke. 

Finnes det folk her som har valgt bort medisiner helt og bare lever med seg selv til tross for å leve litt farlig inni blant og ha perioder der man har det vondt eller ikke fungerer? 

Anonymkode: 899fa...eb4

Fortsetter under...

Hei. Jeg har som mål å klare meg mest mulig uten medisiner. Vet ikke om det er realistisk (AP, AP og sovemedisin. Men stresser litt med å ikke skjønne/vite hva som er bivirkning/virkning.

Anonymkode: ae805...4ce

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...