Gå til innhold

Uvirkelighetsfølelse

Anbefalte innlegg

Hva hjelper for å komme seg ut av det? Ut av seg selv på en måte..

vet ikke om det skyldes angst eller depresjon eller utbrent eller et resultat av alle i kombinasjon med å være alene for mye pga sykmeldt..

eller om det kan være bivirkning av antidepressiva. Men hadde det litt før jeg begynte på det. Er ikke så lenge siden. Går det over i såfall?

Anonymkode: a554b...454

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475334-uvirkelighetsf%C3%B8lelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva hjelper for å komme seg ut av det? Ut av seg selv på en måte..

vet ikke om det skyldes angst eller depresjon eller utbrent eller et resultat av alle i kombinasjon med å være alene for mye pga sykmeldt..

eller om det kan være bivirkning av antidepressiva. Men hadde det litt før jeg begynte på det. Er ikke så lenge siden. Går det over i såfall?

Å ha en god samtale med et annet menneske gjør godt og vil være lindrende. 

Annonse

Anonyone skrev (På 30.9.2023 den 10.00):

Jeg har det også sånn iblant. For meg kommer det når ting er veldig vanskelig og overveldende. Prøv å unngå stress og stor belastning. Det går nok over etterhvert. Hvis du har angst, depresjon, utbrenthet er jo det en stor belastning.

Har det hele tiden nå- og er låst inni eget hode. Er i vanskelig situasjon og umulig å komme seg ut av..

prøver AD men syns det gjør det verre..? Bare noen uker foreløpig på lav dose 

Hos meg kommer det både pga angst og når jeg er deprimerte. Merker det spesielt på morningen og ut over dagen.. jeg er også veldig issolert fra mennesker pga sykdom. Eneste jeg omgår er min egen familie i hus. Og jeg er normalt en veldig utadvent og sosial menneske men pga sykdom så klarer jeg ikke dette og trur det er mye av årsaken til mine utfording med depresjon og angst. 

Anonymkode: 4384e...4d3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...