Gå til innhold

Jeg føler meg ikke trygg lenger på åpen avdeling, hvordan si i fra?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er det som gjør at du ikke lenger føler deg trygg lenger da?

Anonymkode: 6c9ae...c6e

Har alt for sterke selvmordsplaner. Er redd for at jeg skal skade meg.

Anonymkode: 5b3b5...522

Har alt for sterke selvmordsplaner. Er redd for at jeg skal skade meg.

Åja. Har du sagt det til dem? Hva har de svart såfall?

Annonse

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Bra. Lykke til!

Sa til kontakten min at jeg har selvmordstanker. Det var det eneste jeg klarte å si. Ende opp med at han vil at vi skal spille bordtennis.

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sa til kontakten min at jeg har selvmordstanker. Det var det eneste jeg klarte å si. Ende opp med at han vil at vi skal spille bordtennis.

Kan jo være fint å få tankene over på noe annet, men jeg tenker du burde kanskje forsøke få forklart hvor alvorlig det er? Spesielt siden du har så sterke planer og er redd du kan komme til å skade deg nå. Hva er det som gjør at du ikke klarer å si det?

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er et bra tiltak her og nå. Å gjøre noe sammen med en annen, beskytter deg godt. 

Jeg lurer litt på om det forvirrer deg at denne avdelingen er såpass forskjellig fra andre steder du har vært innlagt tidligere? Du har jo  tidligere blitt "passet veldig godt på" gjennom en lengre periode, og kanskje forbinder du det å ha det vanskelig, med at et slikt opplegg er påkrevet?

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan går det? Har du fått snakket om det med kontakten din?

Har kommet til akuttpsyk nå. Tipper jeg blir skrevet ut i morgen da.

Annonse

Har kommet til akuttpsyk nå. Tipper jeg blir skrevet ut i morgen da.

Hva har skjedd nå i kveld? Hvorfor tror du at du blir skrevet ut i morgen?

frosken skrev (15 timer siden):

Hva har skjedd nå i kveld? Hvorfor tror du at du blir skrevet ut i morgen?

Jeg hadde selvmordsplaner men jeg ble ikke skrevet ut. Er på affektiv avdeling nå.

frosken skrev (19 timer siden):

Det er et bra tiltak her og nå. Å gjøre noe sammen med en annen, beskytter deg godt. 

Jeg lurer litt på om det forvirrer deg at denne avdelingen er såpass forskjellig fra andre steder du har vært innlagt tidligere? Du har jo  tidligere blitt "passet veldig godt på" gjennom en lengre periode, og kanskje forbinder du det å ha det vanskelig, med at et slikt opplegg er påkrevet?

Nei det tror jeg ikke. Jeg er kanskje overmedisinert ble vi enig om i samtale med psykiater i dag. At det er derfor jeg er så deppresiv.

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Nei det tror jeg ikke. Jeg er kanskje overmedisinert ble vi enig om i samtale med psykiater i dag. At det er derfor jeg er så deppresiv.

Kan ble depressiv av å stå på mange medikamenter?

Anonymkode: fc9a1...0e3

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvor lenge skal du være der da? 

Anonymkode: 415ab...752

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...