Gå til innhold

Sist du hadde selvmordstrang, hva stoppet deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Everybody skrev (20 minutter siden):

Bare å holde ut til det gir seg og ikke ha noe å skade seg med som man kan dø umiddelbart av i nærheten.

Hm altså man kan jo dø av mye forskjellig man har i en vanlig leilighet så det blir litt vanskelig. 

Anonymkode: c7b41...ec6

Orker ikke masse "teater" fra meg selv. Når jeg kjenner den trangen og den visse tankegangen der, så er det bare det å sove som gjelder. Jeg har barn, så det er ikke aktuelt å gjennomføre. Har gjort det til mentalt tabu for meg selv, så jeg må på en måte også sørge for at den regelen overholdes. Er jeg alene, så sover jeg. Har jeg barna hos meg må jeg bare holde det gående. 

Anonymkode: 7afd4...e3e

Annonse

Jeg tenkte på hunden min. Jeg trenger han og det virker som om han trenger meg. Jeg ser for meg scenarioer hvor jeg dør og han må omplasseres, jeg tenker alltid at han hadde klart seg til slutt, men tanken på at han skulle gå lenge uten å skjønne hvor jeg hadde blitt av eller hvorfor jeg ikke kom tilbake, holder meg her.

Anonymkode: 76488...56a

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sist du hadde selvmordstrang, hva stoppet deg?

Jeg tenkte på at jeg har erfart at det har blitt bedre før...

Anonymkode: 6fb47...c6a

Jeg har ikke selvmordstrang. Men lurer ofte på om jeg virkelig orker mer. Det et ikke en kamp for meg. Bare et spørsmål om jeg skal leve eller dø. 

Anonymkode: b6a35...682

Har blitt veldig bevisst på at det er sykdom som gjør det og ikke noe jeg vil i friske perioder. Før var suicidalitet som en slags trøst og mestringsstrategi og da var det nok mer vanskelig å tenke sånn for jeg hadde suicidale tanker så ofte. Nå er det kun når jeg er skikkelig dårlig og jeg klarer å tenke mer rasjonelt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...