Gå til innhold

Filmer med psykiatri som tema


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beste jeg har sett er Split, samme karakter som spiller 23 ulike personligheter. Og til og med muskeluttrykket i ansiktet hans endrer seg i rollene. Helt fascinerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worriesome Plenty 2
Trinity80 skrev (4 timer siden):

Beste jeg har sett er Split, samme karakter som spiller 23 ulike personligheter. Og til og med muskeluttrykket i ansiktet hans endrer seg i rollene. Helt fascinerende!

Den er ikke særlig troverdig da. Psykiatri fiction?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worriesome Plenty 2 skrev (5 minutter siden):

Den er ikke særlig troverdig da. Psykiatri fiction?

Ja noe sånt. Er godt overdrevet og litt til. Men jeg ble mest imponert over skuespiller prestasjonen enn historien og oppbyggingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonymogforvirret
2 hours ago, påskelilje said:

A beautiful mind. Nydelig film.

Min favoritt. Ble bare veldig trist første gang jeg leste den ufiltrerte historien. At han var voldelig og slem mot kona, og at han aldri holdt den talen til henne som han gjorde på slutten av filmen. Helt forståelig ut fra hvor syk han var altså, men det virket bare så nydelig utfra filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

A mouthful of air (Netflix, film om en ung småbarnsmamma som sliter med depresjon).

The act (miniserie, ikke film..basert på virkelig historie, munchausen by proxy-problematikk).

Anonymkode: 1dec0...1fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den filmen om en psykolog som hadde angst for å gå ut døra så hun turte ikke gå ut 😂

Husker ikke navnet

Anonymkode: 356c1...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Everybody
Krøll47 skrev (13 minutter siden):

Split 2016

Ikke en veldig veldig god film men den har noe. 

Glass 2019 er på en måte en fortsettelse av Split 2016.

Den er på netflix nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krøll47
Everybody skrev (Akkurat nå):

Glass 2019 er på en måte en fortsettelse av Split 2016.

Den er på netflix nå.

Aha! Jeg så nettopp traileren. Karakter nummer to som presenteres ligner jo veldig på han i Split. Skal se den ved anledning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Everybody
Krøll47 skrev (1 minutt siden):

Aha! Jeg så nettopp traileren. Karakter nummer to som presenteres ligner jo veldig på han i Split. Skal se den ved anledning. 

Ja det er han fra split.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krøll47
Everybody skrev (2 minutter siden):

Ja det er han fra split.

Måtte begynne å se den allikevel. Ja. Innså det nå at det må være samme. Der var jo Patricia på plass med en gang 😆 Det er jo en mild start. Phew 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Everybody skrev (2 timer siden):

Glass 2019.

 

Hva har den med psykiatri å gjøre? 

Anonymkode: 356c1...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...