Gå til innhold

Løp for diverse veldedigheter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vhanja skrev (3 timer siden):

Hvordan klarer du å se noe negativt i noe som både oppfordrer til mosjon og fysisk trening, samt gir penger til veldedighet?

Har du vurdert å skifte brukernavnet ditt til «spørsmålstegnet»? Du svarer alltid med å stille et spørsmål. 
Negativt blir litt feil. Jeg bare lurer på logikken her. 
Vi får stort sett ikke betalt for å trene. Hvorfor skal penger blandes inn når man skal gjøre et løp? Er det noen «øvre makter» som skal gjøre narr av folk og se at de bruker tiden sin og bare tror de gjør en god gjerning?

Anonymkode: cdbd7...13c

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Har du vurdert å skifte brukernavnet ditt til «spørsmålstegnet»? Du svarer alltid med å stille et spørsmål. 
Negativt blir litt feil. Jeg bare lurer på logikken her. 
Vi får stort sett ikke betalt for å trene. Hvorfor skal penger blandes inn når man skal gjøre et løp? Er det noen «øvre makter» som skal gjøre narr av folk og se at de bruker tiden sin og bare tror de gjør en god gjerning?

Jeg forstår ikke hvor du får tankegangen fra. Det er mange i Norge som liker å løpe, og nå kan de kombinere det med veldedighet. Det er da ingenting negativt med det.

Vhanja skrev (2 timer siden):

Jeg forstår ikke hvor du får tankegangen fra. Det er mange i Norge som liker å løpe, og nå kan de kombinere det med veldedighet. Det er da ingenting negativt med det.

Du svarer ikke på spørsmålet. Hvem er det som avgjør at det skal samles penger for løping og hvorfor løping? 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...