Gå til innhold

Kan ungdom søke om AAP rett før hen fyller 18 år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

27 minutes ago, AnonymBruker said:

Eller må man vente til man har fylt året?

Anonymkode: c46d0...c9c

Etter min erfaring, dog er dette noen år siden, så har foreldre ansvar for økonomisk omsorg for deg frem til du liksom skulle vært ferdig på vgs, altså 19. Jeg fikk i hvert fall ingen økonomisk hjelp da jeg måtte flytte hjemmefra som 18-åring. Jeg fikk beskjed om dette. Eneste mulighet var å «saksøke» foreldrene mine slik at de ble tvunget til å utbetale månedlig beløp til meg.

Anonymkode: e83ef...37f

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Etter min erfaring, dog er dette noen år siden, så har foreldre ansvar for økonomisk omsorg for deg frem til du liksom skulle vært ferdig på vgs, altså 19. Jeg fikk i hvert fall ingen økonomisk hjelp da jeg måtte flytte hjemmefra som 18-åring. Jeg fikk beskjed om dette. Eneste mulighet var å «saksøke» foreldrene mine slik at de ble tvunget til å utbetale månedlig beløp til meg.

Hvis man er syk kan man vel få AAP som 18-åring? 

1 hour ago, Glitter said:

Hvis man er syk kan man vel få AAP som 18-åring? 

Jeg vet ikke. Dette var altså 10 år siden, så mye kan ha endrer seg, men jeg fikk ikke noen ting. De sa de kunne gi meg en seng på et sånt nødsted for å sove..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...