Gå til innhold

Depresjon og utbrenthet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Slik jeg forstår begrepet adhedoni, handler det om manglende evne til å føle glede og interesse. Det er tilfellet for meg. Jeg ser ikke frem til ting og jeg klarer ikke å glede meg over ting. Vet ikke om dette er del av en depresjon som fortsatt er, eller om det er en tilstand som kommer til å vare for alltid. Jeg vil helst være alene, mesteparten av tiden, men har ikke mulighet til det. Av og til tenker jeg at det hadde vært befriende å bryte relasjonene jeg har, men det går ikke. 

Jeg mener at det du opplever, og det jeg tidligere har opplevd i lang tid, er mer enn det dette begrepet dekker. I hvert fall ut fra det korte innblikket jeg fikk. Den frakobletheten er jo noe i tillegg. 

Akkurat nå er jeg litt engstelig og føler jeg har gitt fra meg for mye informasjon her de siste dagene, så tør ikke skrive mer detaljert akkurat nå. Men jeg har uansett ikke prøvd ut medisinene lenge nok til å kunne si noe om effekt. 

Håper dine medisiner hjelper deg. 

Anonymkode: b5544...784

Ja det er noe ekstra, men kan du si hva ekstra det er og hvordan du behandles/ble kvitt det?

Anonymkode: 5ab1e...d49

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...