Gå til innhold

Dra ut på byen alene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har ingen venninner i byen og vurderer å dra ut på utested alene. Er det egentlig en dårlig ide? Eller? Noen som har erfaring med å dra ut alene og kan dele litt erfaring?

Anonymkode: 031b5...3e3

Det høres farlig ut.

Anonymkode: 7a5a5...7aa

Annonse

Drømmeautomat skrev (Akkurat nå):

Det er ikke farlig for en kvinne å gå aleine på en bar. Hvis det er noe sted hun vil bli beskytta mot "slemme menn" er det på en bar. De slemme mennene vil bli kasta rett ut.

Det er jo sant. Men jeg er litt redd de mennene en evnt. kommer i snakk med har inntrykk av at man bare er ute etter ONS siden man er der alene? Eller legger jeg for mye i det?

Det spiller egentlig ingen rolle hva mennene tror. Du bestemmer om du vil ha et ONS eller ikke. Det er ikke umulig du blir invitert hjem til noen, men da kan du heller si at du foretrekker å treffes på en date om noen dager (om du liker mannen).

Drømmeautomat skrev (4 minutter siden):

Det er ikke farlig for en kvinne å gå aleine på en bar. Hvis det er noe sted hun vil bli beskytta mot "slemme menn" er det på en bar. De slemme mennene vil bli kasta rett ut.

Nok av de som får stoff oppi drinksen sin.

Drømmeautomat skrev (1 minutt siden):

Det spiller egentlig ingen rolle hva mennene tror. Du bestemmer om du vil ha et ONS eller ikke. Det er ikke umulig du blir invitert hjem til noen, men da kan du heller si at du foretrekker å treffes på en date om noen dager (om du liker mannen).

Ja, du har ett godt poeng der. Jeg er heller ikke attraktiv så skulle ikke blitt overrasket om det endte med at ingen tok kontakt med meg heller. Jeg tror også dessverre jeg ser ganske fiendtlig ut sånn generelt sett. Forsøker jobbe med det da, men har liksom ikke helt skjønt hvordan en ser mer åpen ut? Forsøker se opp, smile osv. men har ikke inntrykk av at det er nok?

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nok av de som får stoff oppi drinksen sin.

På ingen måte vanlig eller en reell risiko. Hvis man legger en slik risikovurdering til grunn for livet kan man heller ikke krysse gata eller i det hele tatt gå ut av leiligheten. 

Drømmeautomat skrev (1 minutt siden):

På ingen måte vanlig eller en reell risiko. Hvis man legger en slik risikovurdering til grunn for livet kan man heller ikke krysse gata eller i det hele tatt gå ut av leiligheten. 

Sant. Men når er det stort sett flest folk ute på byen? Fredager eller lørdager? (Har typ ingen erfaring med å dra ut sånn egentlig).

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Sant. Men når er det stort sett flest folk ute på byen? Fredager eller lørdager? (Har typ ingen erfaring med å dra ut sånn egentlig).

Lørdag.

Everybody skrev (9 minutter siden):

Er det ikke bedre å laste ned dating-apper i stedet?

Man kan man gjøre begge deler. Jeg syns det er mye bedre å møte kvinner i den virkelige verden enn på en app. Vanskelig å vite om man har kjemi før man faktisk møtes.

Og hvis du lærer deg å ta kontakt med folk du liker direkte så har du superkrefter i forhold til alle de som bare sitter og sveiper på en app. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...