Gå til innhold

Hva gjør man om man blir hypoman?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke være i ro ved hypomani 😅 da har jeg plutselig mye å gjøre. Har nylig hatt hypomani og hadde rundvask av leiligheten og sov ca 5 timer per natt. Men fikk beskjed av psykiater å ta sovemedisin og øke Ap så jeg fikk mer søvn og nå virker det som det har roet seg. Men man bør ha avslappende og rolige aktiviteter og ikke gjøre slik jeg gjorde. 

aa-k-j skrev (3 minutter siden):

Jeg klarer ikke være i ro ved hypomani 😅 da har jeg plutselig mye å gjøre. Har nylig hatt hypomani og hadde rundvask av leiligheten og sov ca 5 timer per natt. Men fikk beskjed av psykiater å ta sovemedisin og øke Ap så jeg fikk mer søvn og nå virker det som det har roet seg. Men man bør ha avslappende og rolige aktiviteter og ikke gjøre slik jeg gjorde. 

Klarer du å jobbe som hypoman?

Anonymkode: 7daf2...92d

Annonse

Med BP2 skal legen din har utstyrt det med AP for en ukes bruk. I tillegg skal du ha fått instruksjoner om hvordan du skal bruke dette.

Det du gjør er å følge legens oppskrift så raskt som mulig. I tillegg ringer du legen og ber denne følge deg gjennom hypomanien til du er "på plass" igjen.

kupton skrev (56 minutter siden):

Med BP2 skal legen din har utstyrt det med AP for en ukes bruk. I tillegg skal du ha fått instruksjoner om hvordan du skal bruke dette.

Det du gjør er å følge legens oppskrift så raskt som mulig. I tillegg ringer du legen og ber denne følge deg gjennom hypomanien til du er "på plass" igjen.

Hva med om man allerede står på AP mot tankekjør? Kanskje man aldri blir hypoman da? Er det vanlig å stå på AP ved BP2?

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du bruker ikke sovemedisin til vanlig?

Jeg har sovemedisin som nødmedisin og går bare på lav dose ap som jeg øker ved hypomanier for å komme ned igjen. Jeg er ufør, men ikke pga bipolar. Bp diagnose fikk jeg senere. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...