Gå til innhold

Så psykisk utslitt

Anbefalte innlegg

At jeg får mye angst pga jeg tåler lite rundt meg. Bekymringene står i kø pga jeg er så utslitt mentslt og vet snart ikke forskjell på opp ned lengre. Har endelig fått hjelp fra mestringsenheten etter snart 1 år med nedgående spiral. Sviktet totalt i helsevesenet. De jeg snakker med er så overrasket og sjokkert over dette.. 

men noen som kan komme med noen gode råd til meg? Er husbunden pga sykdom så kommer meg ikke ut

Anonymkode: d183e...e44

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/475431-s%C3%A5-psykisk-utslitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skriver du dagbok? Det har hjulpet meg en del. Har dessverre ingen bedre råd å komme men, men det er bra du endelig har fått hjelp.

Anonymkode: b2c3f...ecf

Ja startet med det i jan i år oga dette.. måtte ha noe å ventilere.. vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten den. Ja, veldig glad for det, jeg har aldri følt meg så forlatt og så liten og redd når hjelpen ikke kommer. 
skulle ønske det gikk an å då hver uke men ble kun hver 14 dag.. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja startet med det i jan i år oga dette.. måtte ha noe å ventilere.. vet ikke hva jeg skulle ha gjort uten den. Ja, veldig glad for det, jeg har aldri følt meg så forlatt og så liten og redd når hjelpen ikke kommer. 
skulle ønske det gikk an å då hver uke men ble kun hver 14 dag.. 

Så bra. Kan forstå følelsene dine ift det å ikke få hjelp, må være tøft å stå i. Hva var grunnen til at du kun får hver 14 dag? Du kan jo kanskje vurdere argumentere for ukentlig?

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Så bra. Kan forstå følelsene dine ift det å ikke få hjelp, må være tøft å stå i. Hva var grunnen til at du kun får hver 14 dag? Du kan jo kanskje vurdere argumentere for ukentlig?

Det har vært beintøft. Vært omtrent sengeliggende pga sykdom med panikk og generell angst flere timer om gangen daglig, og så kom depresjonen pga den lave livssituasjonen. Ja keg må nesten høre med henne.. jeg vet ikke hvorfor det kun var hver 14 dag men etter som jeg forsto så var det vanligt? 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...