AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 Skrevet 4. oktober 2023 Ikke vie de så mye oppmerksomhet? Anonymkode: fa8c6...9c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 Skrevet 4. oktober 2023 Ta tak i det underliggende. Poliklinisk eller kommunalt psykiatri. Ikke innleggelser nei. Ikke legge inn personen på psykiatrisk når personen tar overdoser siden de tar ofte overdoser fordi de vet det er en sikker måte å komme inn på psyk på. Må bryte den sirkelen Anonymkode: b9bd4...6d7 0 Siter
kupton Skrevet 4. oktober 2023 Skrevet 4. oktober 2023 Jeg behandler ikke selvmordstanker, men den underliggende diagnosen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2023 Skrevet 4. oktober 2023 kupton skrev (15 minutter siden): Jeg behandler ikke selvmordstanker, men den underliggende diagnosen. Jeg skjønner. Så dere prater ikke mye om disse tankene? Du vet at de er der og konsentrerer deg om "resten"? Anonymkode: fa8c6...9c2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.