Gå til innhold

Hvor får man svar på søknad om startlån fra husbanken? Og hva er behandlingstiden?

Anbefalte innlegg

Hvor får man svar på søknad om startlån fra husbanken? Vanlig post, e-post, digipost, annet? Og hva er behandlingstiden?

Jeg søkte for 2 uker siden, har ikke hørt noe ennå. Er det innafor å ringe kommunen og spørre om hva behandlingstiden er? Jeg forsøkte google men fant ikke svaret, bare at det varierte fra kommune til kommune.

Anonymkode: 0e8b2...e44

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor får man svar på søknad om startlån fra husbanken? Vanlig post, e-post, digipost, annet? Og hva er behandlingstiden?

Jeg søkte for 2 uker siden, har ikke hørt noe ennå. Er det innafor å ringe kommunen og spørre om hva behandlingstiden er? Jeg forsøkte google men fant ikke svaret, bare at det varierte fra kommune til kommune.

Anonymkode: 0e8b2...e44

Du kan logge deg inn her: https://www.husbanken.no/person/logg-inn/  for å sjekke status og vedtak. 

Der kan du også sende melding til saksbehandler. Det er innafor å spørre om behandlingstiden. Ellers vil du få brev fra husbanken via digipost, event vanlig post hvis du ikke har det :) 

Det er ulike datoer man må søke innen for å få stønad. Hvis fristen er f.eks 5 og man søker 4 så får man svar 5. Hvis man søker den 5 så får man ikke svar før 5 neste måned. Man får også e-post og sms når søknaden er ferdig.

Endret av Everybody

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...