Gå til innhold

Julen er allerede oppe i mange butikker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor? Skal det til slutt bli hele året? Julen var en ganske koslig tid, men nå forbinder jeg det mer med mas og pengebruk.

Anonymkode: 45b8c...1a3

Jeg hisset meg mer opp over dette bare for noen år siden, nå registrerer jeg bare at butikker fylles med juleting uten at jeg bryr meg nevneverdig. Det angår meg ikke, ettersom jeg vil et stykke ut i november før jeg begynner å jule. I år har jeg imidlertid begynt å glede meg til jul allerede nå, men ikke annet enn at jeg gleder meg til å jule hjemme med mat og annet, samt julesosialisere :D 

En av de fine tingene med covid var innføring av vinterbelysning i større grad, så jeg gjetter at jeg bare er en måned unna å belyse trær utomhus. Jeg har allerede begynt å stearinbelyse stua på kveldene. Kanskje jeg setter mer pris på kosen fordi jeg er blitt eldre? 

Ut over dette bryr jeg meg nada om hva butikkene gjør, det angår meg like lite som når de pynter til Halloween (har for stor unge) eller overpynting før 17. mai. Mine tradisjoner handler om andre ting enn å shoppe. Og dessuten - jeg er tungt inne i sopp- og lammesessong ennå :D 

Endret av Kayia

Jeg syns det er fint mtp tiden vi er i. Nå har de fleste veldig mye mer å gjøre, så de får mer tod til både planlegging og praktiske gjøremål. Dette gjør jo også disse månedene litt hyggeligere, og det er fint med forventninger også. 

Januar og februar er veldig lange og mørke de også, mem.etter alt i forbindelse med jul og nytt år, så er alle så mettet at januar blir rekreasjon.

Og så går det mot vår.

Endret av Kashmir
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvorfor? Skal det til slutt bli hele året? Julen var en ganske koslig tid, men nå forbinder jeg det mer med mas og pengebruk.

Anonymkode: 45b8c...1a3

Det er faktisk ikke sånn at det blir tidligere og tidligere, ifølge butikkene kommer de første julevarene den siste uka i september hvert år. :) Alt for tidlig synes jeg, de kunne nå ventet til Halloween-styret var over i alle fall.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...