Gå til innhold

Hvor ofte synes du man MÅ bytte på sengetøy?

Anbefalte innlegg

Føler meg ekkel her, men her kan det fort gå 1-2 måneder(!). Flaut å innrømme men det er nå sånn det har blitt. Jeg har vert deprimert lenge og det å bytte sengetøy står langt nede på prioriteringslista. Men nå har jeg begynt å kvikne til litt så ønsker å få til å bytte sengetøy så ofte jeg må... 

Anonymkode: 9e1d9...fe3

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kan for gå 2-3 måneder.

Anonymkode: f2f63...d70

Sliter du og med depresjon? Eller bare tenker du det er helt greit å vente så lenge liksom?

Alt fra en gang i mnd til at det går tre måneder. Har gått et halvt år også når jeg har vært veldig dårlig. 

Jeg sliter generelt med å få gjort husarbeid. Ikke bare når jeg er deprimert. Jeg bare kommer ikke i gang med ting. 

Annonse

Glitter skrev (1 minutt siden):

Alt fra en gang i mnd til at det går tre måneder. Har gått et halvt år også når jeg har vært veldig dårlig. 

Jeg sliter generelt med å få gjort husarbeid. Ikke bare når jeg er deprimert. Jeg bare kommer ikke i gang med ting. 

Ja, jeg sliter også med å få gjort husarbeid generelt sett. Men har i det siste forsøkt gjøre 15-30 min hver dag, blir litt mer overkommelig når man tar det litt og litt og ikke bare plutselig ender opp med en eviglang liste med oppgaver man skulle gjort for lengst hehe.

Spørs om jeg svetter om natten eller ikke, og hvor mye.

Bytter når de føles ekle av gammel svette, men bortsett fra på varme sommerdager tar det laaang tid før det skjer for jeg svetter ikke om natten da

Anonymkode: 018c4...a47

Annonse

Det varier alt 2-3 ganger i mnd. Har ikke et sexliv, men en katt som absolutt skal være i sengen, og jeg har gitt opp å få henne til å ikke gjøre det. Hun er nesten bare inne. Føler uansett det er ekkelt og burde nok skiftet sikkert annenhver dag. Hehe. Uten katt- tipper det sikkert hadde gått kanskje 2-3 uker. 

Anonymkode: 9431c...d9b

Som regel skifter vi sengetøy hver fjortende dag. Men innimellom kommer vi ut av rytmen. Nå var vi f.eks begge borte fem dager, så kom jeg tilbake, og mannen kommer søndag. Husker ikke akkurat når vi byttet sist, men det var noen dager før vi reiste. Så - venter derfor til neste helg med å bytte, tenker jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...