Gå til innhold

Hvor ofte synes du man MÅ bytte på sengetøy?

Anbefalte innlegg

påskelilje skrev (35 minutter siden):

Som regel skifter vi sengetøy hver fjortende dag. Men innimellom kommer vi ut av rytmen. Nå var vi f.eks begge borte fem dager, så kom jeg tilbake, og mannen kommer søndag. Husker ikke akkurat når vi byttet sist, men det var noen dager før vi reiste. Så - venter derfor til neste helg med å bytte, tenker jeg!

Ja, da kan man jo trekke vekk de dagene☺️

Anonymkode: 9431c...d9b

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Føler meg ekkel her, men her kan det fort gå 1-2 måneder(!). Flaut å innrømme men det er nå sånn det har blitt. Jeg har vert deprimert lenge og det å bytte sengetøy står langt nede på prioriteringslista. Men nå har jeg begynt å kvikne til litt så ønsker å få til å bytte sengetøy så ofte jeg må... 

Anonymkode: 9e1d9...fe3

Skifter hver 2.-3. uke.

On 10/6/2023 at 8:29 PM, Ikkeanonymnok said:

Byttes hver uke slik jeg er oppvokst med.

Det er klart det kommer an på om man ligger i natttøy eller i nettoen. I siste tilfelles må det skiftes ofte.

Anonymkode: 6d035...85a

Ikkeanonymnok
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er klart det kommer an på om man ligger i natttøy eller i nettoen. I siste tilfelles må det skiftes ofte.

Anonymkode: 6d035...85a

Bytter hver fredag uavhengig av hva jeg har eller ikke har sovet i.

Kommer jo an på at fra svetting til sexliv, til dusjvaner osv. Jeg bytter nok gjennomsnittlig 1 gang i uka, men noen ganger blir det altså ikke byttet på to uker, imens andre ganger er det behov for å bytte mer enn bare en gang i uka. 

Anonymkode: c1724...6a7

Annonse

UtakknemligDiva

Minst 1 gang i mnd. Om sommeren kan det kanskje bli hver 2 uke, fordi da svetter jeg sånn. Men nå er jeg ikke svett når jeg våkner fordi det er kaldere. Dårlig isolasjon her jeg bor, dårlig varming på ovnene, så merker både varmen og kulden.

Synes det er unødvendig å belaste miljøet med å vaske så ofte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...